2009. november 22., vasárnap

Dokival az élet és a szerelem


Sok idő eltelt, mióta nem írtam.
Először humán erőforrás menedzsment vizsgára készültem. Ki akartam használni ezt a lehetőséget mindenképpen. E-learning módszerrel, a Budapesti Munkaerőpiaci Intervenciós Központ (BMIK) szervezte kisvállalkozások vezetőinek. A vizsga is interneten keresztül volt, szóval, pont nekem való volt az egész: egy csomó pénzt és időt megspóroltam, és egy csomó hasznos dolgot tanultam.
Aztán mikor sikerült letennem a vizsgát, a felhalmozódott vizsgadrukk miatt előjöttek a régi pánikos-gyomorhurutos tüneteim. Két napig felkelni sem bírtam, így volt időm átgondolni, hogy mi mennyit ér, min mennyit kell idegeskedni... Hogy hány papírt szeretnék még ilyen áron megszerezni....
Szóval, hiába vagyok büszke magamra, hogy megcsináltam, azért ez nem hiányzott. Már javulok, de még eltart egy darabig, míg teljesen rendbejövök újra.
Aztán meg próbáltam behozni a munkában és a gyereknevelésben a lemaradásaimat.:-)

Doki továbbra is nagyon édes.

- Anya, ma sikerült rávennem a Virágot, hogy megint szerelmes legyen belém.
- Tényleg? És hogy sikerült rávenned?
- Kölcsönadtam neki a radíromat.
- És, mit szólt hozzá?
- Karcolt rá egy szivecskét! Nézd!

- Ma mondtam a Virágnak, hogy szeretlek.
- És, mit szólt hozzá? Örült?
- Igen. Aztán ideges lett.
- Miért?
- Hát, mert túl sokszor mondtam.
- Aha. És ha mondjuk ilyenkor azt mondanád neki, hogy „Olyan szép a hajad, Virág, nagyon tetszik nekem az ilyen frizura és nagyon jól áll neked”?
- Á, az túl hosszú.
Még felvetek egy pár dolgot, hogy hogyan lehet egy lánynak udvarolni, de Doki mindegyiket lepasszolja a „túl hosszú” szöveggel, így marad a „szeretlek”.


Doki:
- A Virág nagyon szexis! Szerintem, ha felnőtt lesz, akkor még szebb és szexisebb lesz.
 De én igazából tudod, hogy kibe vagyok szerelmes? A Trónvédör-be. ((Ez Lara Croft a Tomb Raiderből.))
Ő a legjobb nő az egész világon!


Dokinak lázat mérünk. Tiszta beteg, elesetten fekszik az ágyban, de a lázmérő csikizésétől mindig feléled. Nagy nehezen betuszkolom a hóna alá a lázmérőt, odaszorítom, együtt fekszünk komolyan. Doki arcába lóg a lázmérő vége, Doki odahajol, és halkan, nagyon komolyan belebeszél:
- Vétel, vétel! Itt hármas ügynök! Vétel!...

- Anya, nagyon gyönyörű vagy! Olyan szép vagy, hogy már mehetnél is a Topmodell leszek-be!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése