2010. május 2., vasárnap

III. Törzsi Hastáncverseny

Tegnap volt a III. Törzsi Hastáncverseny Joós Judit és a Jamina Ghawaze szervezésében.

Én most mint szponzor vettem részt rajta, és legnagyobb örömömre a lány, aki a személyre szabott selyemfátyolfestést nyerte tőlem, nagyon boldog volt. :-)

 A boldog nyertes (Köszönöm a fotókat az O2Médiának!)

Jó kis verseny volt, és sajnáltam, hogy szinte alig láttam belőle valamit. Viszont nagyrészt kint voltam az előtérben a többi szponzorral, és végre mindenkivel volt időm beszélgetni! :-) (Amire ugye zsűrizés közben nincsen alkalom...) Így aztán "szocializálódtam" végre. :-) Találkoztam rengeteg régi ismerőssel, hastáncosokkal, akikkel így szintén volt időm beszélgetni, felemlegetni a régi szép emlékeket, meg az újabb táncosokkal ismerkedni.
Jó sokan érdeklődtek a fátylak iránt is, és én örömmel mutogattam meg az összeset, a régieket és az újabbakat is. Főleg, mivel az elmúlt héten valahogy 5 új fátylat sikerült összehoznom... :-)


 Itt éppen Sefirah-val beszélgetünk a fátylakról

Eszti és Szandra a haladó duó-trió kategóriában I. helyezést értek el, saját koreográfiájukkal, amivel az előző versenyen is nyertek. Rettentően büszke vagyok rájuk! A maximális 10 pontot egy kivétellel mindegyik zsűritagtól megkapták. Persze, ez egyértelmű is volt, hogy ők a legjobbak. Szerintem övék volt a legérdekesebb koreográfia, a legkidolgozottabb tánc, a legnagyobb összhang a táncosok között, a legszebb ruha, és a legszínvonalasabb produkció. Jó, hogy ezt mások is elismerik.
Így újabb motivációt gyűjtöttek a további versenyekhez Szlovákiában és Kecskeméten. :-)))

Íme, néhány kép a szép táncukról:

Ők a Shiraz Perzsa Étterem vacsorameghívását nyerték, és különdíjként még megnyerték Sütő Marcsi masszázs utalványát is, és az Oriental Dance Academy egyik augusztusi nemzetközi gálájára egy meghívást ezzel a tánccal. Emellett persze bezsebeltek egy csomó dícséretet is a zsűritagoktól és a nézőktől is. :-)


A Stúdióból indult ismét Tóth Réka, akinek most aztán nehéz dolga volt a sok-sok felnőtt között. Nagyon szépen táncolta Haalima koreográfiáját, bájos és sugárzó volt, és szokása szerint gyönyörű technikával táncolt. Réka végül a Nádszál Kft különdíját is elnyerte!

A másik üde színfolt volt Végh Adri és Tóth Réka duója, egy raqs sharqi - törzsi fúziós dobszóló. Igazán izgalmasra sikerült: Adri végtelenül könnyed és bájos volt, ahogy egy raqs sharqi táncoshoz illik, Réka pedig hitelesen hozta a vagány, flegma csajszi figuráját. Ez szintén Haalima koreográfiája volt, amivel sikerült is harmadik helyezést elérniük a Kezdő duó-trió kategóriában. Ez nagyon szép eredmény, főleg így, hogy Adrinak ez volt élete második versenye, és a szép, kecses raqs sharqi táncával teljesen kilógott a sorból. :-)

Nagyon jó kis hangulatos verseny volt. Büszke voltam a Mahasti Hastáncstúdió táncosaira, és arra a rengeteg szép táncosra és zsűritagra, akik nálam is tanultak, akiknek a tudásához én is hozzájárulhattam.
Lehet, hogy legközelebb is csak szponzorként kéne mennem versenyre?....


Itt már jól vagyunk... :-)
Fotók: O2 Média

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése