2011. december 8., csütörtök

Eredményhirdetés - "Selymet nyertem" pályázat


Kedves Pályázók!

Végre elhárultak a technikai akadályok, sikerült elolvasnom a docx formátumban érkezett pályázatokat is. Köszönöm, hogy elküldtétek sima doc-ként vagy szövegként, és hálás köszönetem Tóth-Sebestyén Ibinek, aki segített, hogy a docx-eket magam is átalakíthassam!

Így meg is lett az eredmény és ki is hirdetem a pályázat nyertesét, akinek megfestem a saját, személyre szabott fátylát.

A pályázat kiírása itt olvasható: http://everydaylifeofabellydancer.blogspot.com/2011/11/selymet-nyertem-palyazat.html

De előtte szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki pályázott!
Nem is számítottam rá, hogy ennyi embernek felkelti az érdeklődését ez a lehetőség.
Kereken 30 pályázat érkezett a lehető legkülönfélébb műfajokban.
Volt, amelyiken sírtam, volt, amelyiken nevettem sokat, volt, amelyik elgondolkodtatott, megrendített, boldoggá tett, szárnyakat vagy lelkesedést adott. Meg sok erőt, hogy folytassam a festést. :-)
Köszönöm nektek azt a rengeteg energiát, amit belefektettetek a munkába.
Köszönöm az önvallomásokat, a bizalmat, amivel megnyíltatok felém.
Nem fogok vele visszaélni, minden bizalmas információt megtartok.
De többetektől fogok engedélyt kérni arra, hogy idézhessek a munkátokból.
Voltak ugyanis valódi kis irodalmi remekművek is, amelyeket egy az egyben szeretnék közzétenni, ha hozzájárultok. Az idézetek ügyében mindenkit személyesen keresek meg.

Elsőként Dia versét olvashatjátok majd a blogomban és a Stúdió FB oldalán.
Nem csak ő, hanem sokan közületek írtatok olyat vagy úgy, mintha csak én írtam volna, és ezek a művek megérintettek és feldobtak egyszerre.

Érkeztek kisebb esszék, rövidebb, frappánsabb, villanásnyi művek, fotók, képek, színek, prezentációk, sőt, egy kis filmecske is, amit szintén szeretnék majd megosztani.
Volt olyan, aki nem is magának pályázott, hanem gyermekének, barátnőnek, sőt, férfi pályázók is akadtak!

Aki a gyermekével, babájával való kapcsolatáról írt, azt mélyen átéreztem. És azt is tudom - mert tapasztalom nap mint nap -, hogy a babák mennyire szeretik az arcocskájukon a puha anyagok érintését. :-)

Legszívesebben mindenkinek megfesteném a fátylát, de ez sajnos, lehetetlen.

Ez alkalommal Jakab Lindára mosolygott a szerencse, ő lett a pályázat nyertese.
Nagyon sok pályamunka olvasása (nézegetése) közben voltak azonnal ötleteim, és emiatt is többeteket megkereslek majd, hogy beszélgessünk róluk. (Nem csak fátyol, hanem kendő kapcsán is.)
Linda művének olvasásakor azonban egyből láttam a fátylát, és tudtam, hogy milyennek kell lennie az ő fátylának. Láttam a színeit, a mintáit, így végül az intuícióm súgta meg, hogy ő a szerencsés kiválasztott.
Linda "Fátylat akarok" címmel pályázott :-))) és a SZERELEM nevű fátylára vár. Mivel az ő munkája szinte csak bizalmas infókból áll, a vele való egyeztetés után idézek a leveléből.

De senki ne keseredjen el, aki most nem nyert.

Azt hiszem, ezzel a pályázattal valóban csodálatos pillanatokat szereztünk egymásnak (és még fogunk is).
Mindenkit szeretnék bátorítani, hogy folytassa a táncot, a zenét, a művészetét, és járja a maga útját, ne adja fel az álmait. Nagyon sok erőt és lelkesedést kívánok a folytatáshoz!

És hogy adjak hozzá némi segítséget és bátorítást én is, csatolva küldöm az ajándékokat, ami minden pályázónak jár.

A kuponokat 2012 végéig használhatjátok fel, és ahogy írtam is, oda is ajándékozhatjátok bárkinek, ha nektek valamelyikre nincsen szükségetek. Nagyon jó lehet akár karácsonyi ajándéknak is.

A selyemkendők kapcsán, amire 50% kedvezményt kaptok: ezekből is szívesebben festek személyre szabottat, így keressetek ez ügyben bátran! Sőt, van akit én fogok megkeresni, mert már látom a kendőjét. 
Az 50%-os workshop kedvezmény bármelyik 2012-es workshopunkra felhasználható, de akár már a legközelebbiekre is igénybe vehetitek:
2011. december 17. szombat – Habbeina (botos tánc) workshop Mahastival
(Itt nézhetitek meg: http://www.youtube.com/user/Mahasti10#p/u/6/adsnAZ7Kl9k)
2011. december 18. - Dobszóló workshop Mahastival. (Itt nézhetitek meg: http://www.youtube.com/user/Mahasti10#p/u/0/md-vPcs_dRE)
2012. január 7-8-i Élő dobos ritmusismereti workshop mini koreográfiával 2X1,5 órában

Remélem, a selyemfátyol és a hastáncbérlet utalvány is hasznos ajándéknak bizonyul a számotokra vagy egy számotokra fontos ember számára. :-)

Várom a jelentkezéseiteket és én is jelentkezem az idézetek kapcsán.
Még egyszer hálás köszönetem azokért a csodákért, amelyeket megosztottaok velem!

Szeretettel,
Mahasti

*******************
Ender Diána csodálatos verse

Érintés

veled táncolok
a színpadon
eggyé válunk
egymásba olvadunk
elfáradt a test,
de már újul a lélek
Mondd, ki vagy te
talán ismerlek?

hozzám simulsz
picit még remegek
siklik, lábam
a talajon
arcom kipirul
ismerős illatok
köröttünk rebbennek
Mondd, ki vagy te
talán ismerlek?

érzés, 'mit rajzol a test
tőle megszépül az est
felröppensz a magasba
szabadon szárnyalunk
mindketten
légy velem
kedves, néha heves
mozgásban tartasz
ha maradsz
semmi gondunk
könnyen kacagunk
Mondd, ki vagy te
talán ismerlek?

talán már ismerlek...

ha nézlek
te vagy a fény
a szín, a ragyogás
szavad halk tested beszédes
olyan vagy, 'kinek
könnyű az esése
kemény a tartása
én néma vagyok, mert
beszélsz helyettem

helyemet nem találom
de nézd, nagyon távol
vár minket a közönség
de illúziót nem tépek szét
tétova mozdulat Feléd...
kígyózik a kar
én nem, ő menni akar

legyél az enyém
legyél az, aki elvarázsol
Te csodálatos selyemfátyol

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok Lindának! Remélem hamarosan az Ő művét is olvashatjuk!
    Dia

    VálaszTörlés