2012. augusztus 23., csütörtök

A sikeres hastánctábor ismérvei

A tudományosan hangzó címmel ellentétben egy teljesen szubjektív beszámolót szetnék idézni. Nem is a magamét írom le, hanem Farkas Vikiét :-),

aki annyira jól összefoglalta és olyan jól megfogalmazta, hogy én sem írhattam volna le jobban. :-)

Azt hiszem, ennél teljesebben már meg sem lehetne fogalmazni, de azért nagyon örülök, ha még írtok majd máshogy, másról, más szempontokból a táborról.

Fotóknak is nagyon örülök ám!
Akár ilyeneknek, amin Viki is látható, akár másmilyeneknek!



 Következzen akkor Viki beszámolója.

*******************

Fantasztikusan éreztem magam a táborban! A tábori induló még mindig zeng a fülemben, azóta sokszor meghallgattam!
Bár a hangom első estére eltűnt hangszálgyulladás miatt, rekedten is végigbuliztam a hosszú hétvégét!

Minden nap jól kifáradtunk a táncban, dobolásban, jógában, de szerintem ez jó értelemben vett fáradtság volt!
A táncórák mellett nekem legjobban a transzhastánc és a meditáció tetszett, de a mátrixbemutató, szívtánc, lánybúcsú és egymás kifestése alatt is remekül szórakoztam!
A vega kaja elsőre szokatlan volt, de pár fogás kifejezetten tetszett. Ráadásul hús nélkül is maradt elég energiánk a tánchoz :)
A szállás nagyon kellemes volt, a Pilis tája, a tea és füstölők illata miatt nagyon otthon éreztem magam, kár, hogy haza kellett jönni!
Bevallom, a hozott olvasnivalóra már nem is maradt idő, de egyáltalán nem bántam!

Örülök, hogy a Habibi Ya Eini koreót tanultuk meg, olyan jó zenéje van és a sok eszköz nagyon színessé teszi!
Mahal legyezőfátylas száma is nagyon tetszett, olyan könnyed és szép koreó, vagy ahogy mondtuk is, nagyon logikus :D
Darbukán még sosem tanultam, nehéznek tűnt, de Balázs rengeteget segített és egyenként is végighallgatott minket!

Minden egyes óra vidám hangulatban telt, örülök, hogy ennyi új emberrel ismerkedhettem meg! Remek kis társaság gyűlt össze, annyi féle személyiség, mégis a tánc közös szeretete összehozott minket!
A tánctársaimmal Mahasti óráiról pedig közelebb kerülhettünk egymáshoz :)
A boríték készítés és üzengetés annyira jó ötlet, köszönöm mindenkinek, aki írt nekem, nagyon jól esett, sok erőt fogok tudni belőlük meríteni!

Köszönöm még egyszer minden tanárnak ezt a csodás tábort, az élményeket, a tanítást, a biztatást, örömöt és türelmet és persze a remek szakácsoknak a finomságokat!
Köszönöm Mahastinak a szervezést, programokat és a rendületlen jókedvet, figyelmet, törődést! Tényleg egy Angyal, ahogy Marcsi is mondta, aki egyben Anya, Nő, Tanár, Táncos is egyben, nagyon örülök, hogy ilyen szuper oktatónk van! Köszönök mindent, Mahasti!

Köszönöm az ajándékokat, kedvességeket és az üzeneteket is, mindet kitettem jól látható helyre, hogy emlékeztessenek erre a pár napra, amit egymás között, szinte egy másik, gondtalan világban tölthettünk!
Orsi ékszerei és Mahal lábdíszei közül is ráakadtam párra, ami igazán megfogott, szintén jó emlékek lesznek, meg persze díszeim a táncokhoz!

Alig várom a képeket, remélem még mindannyiótokkal találkozom, akár fellépésen, gálán, workshopon, versenyen, meg persze a jövőbeni táborokban!!!

Sok puszit küldök mindenkinek!

Viki :)


****************


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése