2012. december 15., szombat

Mahasti Hastáncgála 2012.12.09. - szubjektív beszámoló 01.

Az abszolút szubjektív beszámoló, sok fotóval. :-) (I. rész!)

Irtózatosan hidegre sikeredett a hétvége, de a hangulat forró forró volt. :-)
Szuper vendégművészek, izgalmasnál izgalmasabb produkciók.

Tóth Péter ismét szuper fotókat készített. A hangulatfotók közül pár kedvencem:


És akkor volt ott egy gyönyörű kislány, akit nagyon-nagyon néztem, nagyon-nagyon kedvesen, nagyon-nagyon sokáig.... És akkor adott a gumicukrából.
A pasa gyorsan összemelegedett kedvenc háremhölgyével...


Az I. felvonás
Külön izgalmat jelentett nekem az első számunk, a pocakos-kisbabás-kismamás a sok baba miatt.
De aztán jól alakultak a dolgok, Petra babát is sikerült egy kölcsön babával helyettesíteni, így senki nem táncolt üres kézzel. :-)

 
 
Amíg fel nem vettem Balázskát, addig egyedül táncoltam, Kisbalázs és Nagybalázs pedig együtt DJ-ztek. :-)))





 A Shisha Party a szokásos "depresszív" :-) hangulatban telt:



Ágira és Zsuzsira nagyon büszke voltam. (Ők tudják, hogy miért.)
 Nagyon szépek és ügyesek voltak; nagyon szeretem tanítani őket; igazi "álomtanítványok". :-)



 Az Ana Dana-ban (azaz a Harapj bele a törökmézembe!) c. koreográfiában felsorakoztak a szexi anyukák:




Aztán jött a két csábító shaabi: először Gyöngyi szólója, utána pedig az Ízisz Mozgásstúdió csoportos tánca.



Aztán - hogy ne csak vidámkodjunk meg poénkodjunk, két szívhezszóló tánc következett.
Elsőként az én tanítványaim táncolták Mahal táborban tanult koreográfiáját.
(Hát igen, aki fiatal, az fiatal, aki szép, az szép, és azt persze könnyű fotózni!)







Lélekemelő érzés, gyönyörűek voltak!
Az I. felvonást meghívott vendégművészeink, Sághy Judit tanítványai, azaz a gödi Orkhesztika Hastáncklub táncosai zárták. Ez a kedvenc koreográfiám tőlük, címe: Az Álom, és jó kis transzos koreográfia, tényleg olyan álomszerű.




(Folyt.köv. hamarosan a II-III. felvonással, szponzorok és nyertesek listájával, visszajelzésekkel!)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése