2013. május 3., péntek

A TEST ws - szubjektív, Vikitől

Ez annyira jó lett, hogy beillesztem ide is Farkas Viki beszámolóját. Magam sem írhattam volna jobbat! :-)
A szöveg végén pedig néhány fotó a csoportról és a hangulatról. 


---------------------



Szia Mahasti! Egy kis szösszenet a tegnapról :)))
Ma délelőtt a lábamban bizony izomlázat kezdtem érezni, amire eléggé elcsodálkoztam, mi megerőltetőt tehettem? Aztán beugrott, hiszen TEST workshopon voltam tegnap, szombaton! Az egész combom és vádlim azt üzente: jól megdolgoztatta Mahasti az izmaimat ezen a kimerítő, mégis vidám és fülledt hangulatú workshopon!

Először az elméletet vettük át, csodálkoztak is a lányok, mennyi szabály van a hastáncban, amit az erotikus táncban bizony most meg lehet majd szegni! Mindannyian izgatottan várták ezt az új stílust, kevesen próbáltak még ki hasonló fúziót. Sokan kisgyermek és baba mellől jöttek el pár órára neccharisnyát öltve, hogy a nőiesség oltárán áldozhassanak és pár röpke órára igazi vadmacskává, dívává és dögös macává változhassanak!
Néhányan még izgultak is, vajon nagyon hajlékonynak kell lenni hozzá? Nem  fogom azt érezni, hogy nem vagyok hozzá elég szexi? Azt hiszem, a workshop végére mindenkiben eltűnt a kétely és a lámpaláz: igenis szexik vagyunk, magabiztosak és csábítóak vagyunk, NŐK vagyunk!
  
Alig 2 óra alatt a lányok nagyon gyorsan megtanulták a koreót, minden arc kivirult és mosolygott még koncentrálás közben is, ráadásul a szünet alatt is kérdezgettek, próbálták a már megtanult részeket. Kinn hőség tombolt, belül remek hangulat és fülledt erotika!
Abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy már harmadjára vehettem részt a TEST workshopján, de még most is tanultam újat és láttam egyedi mozdulatokat! Mindenki beletette a saját nőiességét, egyéniségét és tüzét, ez szerintem a kacér képeken is látszik!

Remélem mindenki élvezte ez az élményt és sokan fogják bátran előadni párjuknak, férjüknek otthon a dögös zenére még dögösebb szerkóban! Higgyétek el, le fog esni az álla a nézőközönségnek!

Köszönöm Mahasti, hogy helyetTEST-ként táncolhattam melletted és ismét jól érezhettem magam egy szuper workshopodon a többi lánnyal, nővel, dívával együtt!

Fakas Viki

-----------
 "Munka" közben



És a workshop végén, fáradtan, de vidáman





A következő erotikus tánc - hastánc fúzió workshop (teljesen más, új koreográfiával) 
2013. május 11-én lesz! Jelentkezz,a míg még van hely! 
Legyél Rosszcsont Kislány!
;-)

(A fotókért köszönet Gere-Nagy Ágotának és Andrea Borkovának!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése