2016. június 6., hétfő

Mi történt Sárival? - 2. óra

Sári a második hastáncórájáról is küldött egy szuper szubjektív beszámolót! 
Fogadd szeretettel!
Ha megérintett Sári beszámolója, téged is szeretettel várunk. 
Biztosan hasonló és mégis teljesen más élményekben, megélésekben lesz részed. 


*************

~ Suhanunk! ~


Kedves Mahasti! 

Végre sikerült kicsit fellélegeznem a magyar tételek tengeréből, úgyhogy írok is pár sort a hétfői óráról. :)) 
Szeretném elsőnek azt megjegyezni, hogy örülök, hogy a hétfői időpontot választottam. A lányok, nők, akikkel együtt gyakorolhattam, mind hihetetlenül szimpatikusak, jó fejek és tehetségesek is. Csak remélni tudom, hogy rólam is hasonló vélemény alakult ki bennük, de minden esetre én csak pozitívan tudok gondolni rájuk. 

Amit szeretnék kiemelni még, az az, hogy nagyon jól esett látni és tapasztalni, hogy mennyire képes vagy odafigyelni minden egyes tanítványodra. Egyszerre tudtál fókuszálni arra, hogy a többiek kisebb hibáit koordináld, és arra, hogy az én ügyetlenkedésem is sínre tedd annyira, amennyire csak lehet. 
A holdfényben suhanó hercegnő és a denevérek szárnyának suhogása mái napig megmosolyogtat, mert eszembe juttatja azt, hogy tényleg odafigyeltél rám és igyekeztél olyan képekkel ösztönözni, amik az én stílusomhoz, fantáziavilágomhoz és látásmódomhoz passzolnak. 
Ez a fajta törődés és oktatási módszer számomra nagyon felemelő és valóban motiváló élmény volt. 

A csípőlökés és -ejtés kisebb izomlázat okozott nekem az utána következő egy-két napban. 
Valamiért nem számítottam arra, hogy ez ekkora koncentrációt igényel, hogy pontosan abba az irányba lökjem a csípőm, amerre kell; hogy a lábam pontosan úgy álljon, ahogy annak állnia kell; hogy mind e közben a karomnak se mindegy, hogy melyik oldalon függőleges és melyiken vízszintes. 
Mindezen döbbenetem ellenére igyekeztem megtenni mindent az ügy érdekében, és visszaemlékezve arra, hogy mit láttam a tükörben... 
Hát, talán nem voltam annyira béna. A karjaim hagytak maguk után kivetni valót, de talán a csípőmmel sikerült olykor megtalálni a helyes mozdulatot és aktuális zenei tempót. 
Emlékszem, azt mondtad, hogy az épp velem szemben lévő férfi figyelmét irányítsam a csípőm felé. Nos, ezt próbáltam magam elé odaképzelni, de valahogy zavarba jöttem a saját képzelgésemtől, így inkább csak arra ügyeltem, hogy helyes legyen a mozdulatsor. :D 

Suhanni pedig nem is olyan egyszerű, mint ahogy azt először elképzeltem. Illetve, abban az esetben válik nehezebbé, ha az ember lánya tényleg jól akarja csinálni. Én pedig mindenféleképpen szerettem volna a legjobbat kihozni magamból, de a kisebb-nagyobb gátlásaim még nem igazán engedtek utat törni magamnak. Ezért nem annyira dögös még az a "dögös maca járás", ezért nem suhanok még olyan szépen és ezért nem húzom ki magam még eléggé (bár, utóbbi részben a sok ülés miatt is lehet). 

Ezt általában meg is említetted nekem, hogy olyan kis naivnak tűnök még, de mindig biztattál mellette, hogy bennem van az a bizonyos Nő, csak engednem kell szárnyalni

Azt hiszem, hogy az elkövetkezendő órán erre fogok a leginkább ügyelni: nem baj, ha nem olyan tökéletes az adott tánclépés (hiszen kezdő vagyok még), a lényeg, hogy érzékelni lehessen, hogy Nő vagyok, és, mint Nő, el akarom kápráztatni a körülöttem lévőket. 

Ha pedig ez az érzet kialakul és meg is marad, akkor következhet a tanultak csiszolása és tökéletesítése, amik ezzel a lelki állapottal talán gyorsabban és egyszerűbben fognak lezajlani. 

Végezetül annyit írnék még, hogy remélem, nem csalódtál bennem a pályázatomban tapasztalt lelkesedésem és az órán látottak közti esetleges különbség miatt és nem tartasz olyan reménytelen esetnek, mint ahogy olykor érzem magam bizonyos helyzetekben.

 Minden esetre, nagyon várom a következő hétfői találkozásunkat, hogy újra együtt táncolhassunk. :))


*******************

Sári, nagyon köszönöm a szuper élménybeszámolót!
Én is nagyon várom a következő találkozásunkat és hogy újra együtt táncolhassunk. :-) 


*****************************
www.mahasti.hu 

Szívvel-Lélekkel Stúdió


Cím: Budapest, IX. kerület., Bokréta utca 12. Fszt. 2.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése