2016. július 7., csütörtök

Mi történt Sárival? - a szexmacska sztori

Újabb beszámoló érkezett Sáritól. 
A június 20.-ai óráról írta ezt:

**************************************************
~ Miáu… Vagy inkább háp-háp? ~
Kedves Mahasti!
Az előző napi gálán sajnos nem lehettem ott, de sok jót hallottam róla. A táncosok gyönyörűek voltak, ragyogtak, a koreográfiák is flottul mentek és minden más is nagyon jól sikeredett. Ez rögtön motivációként hatott rám. 
Arra gondoltam, hogy milyen szuper lenne, ha egy év múlva én is felléphetnék valami ehhez hasonló eseményen… Ahhoz viszont még nagyon sokat kell gyakorolni, úgyhogy lássunk is hozzá!

Az óra a szokásos jó hangulatban telt. 

A gyakorlatok egyre jobban mennek, szerencsére fokozatosan fejlődöm
Az alap “szexi járást”, valamint a “szexmacska járást” vettük újdonságképpen. 
A nehézsége mindkét mozdulatsornak az - legalább is számomra -, hogy folyamatosan lábujjhegyen kell állni, illetve járkálni. Egy idő után ez igencsak megnehezíti a dolgokat, mert az ember vádlija le akar szakadni, de kellő kitartással ez sem okozhat problémát. Ehhez próbáltam tartani magam én is. 
Sajnos a bokasüllyedésem miatt azonban folyton kacsáztam a kifelé billenő bokámmal, amit próbáltam valamilyen úton-módon kiküszöbölni, több-kevesebb sikerrel. 
Szóval, amíg valaki zsákmányra leső, szexi párduc volt a dzsungelben, én addig rút kiskacsának éreztem magam, aki a sárban totyog. 

Arról nem is beszélve, hogy még mindig nem vagyok képes kellőképpen kihúzni magam és kidomborítani a nem létező, női idomaimat. 
Gondolkodtam, hogy lehet azért van ez, mert annyira koncentrálok arra, hogy az adott mozdulat sikerüljön, hogy elfelejtem közben egyenesen tartani a hátam. De aztán az is lehet, hogy az önbizalmam még mindig valahol mélyen lapul, ki tudja, hol. Nem baj, majd ez is változni fog egyszer, csak nem szabad feladni.

Ezen az órán hangzott el, hogy az én táncstílusom amolyan misztikus, cukker-mukker tündérkirálylányos… Úgy éreztem akkor, hogy a cél, mi szerint Nővé váljak, még nagyon messze van tőlem. 

Ettől a titulustól ugyanis egy hebrencs kamaszlány jut először eszembe (a misztikumot leszámítva), nem egy Nő. Viszont nincs ezzel baj, mert már ez is haladás: van a táncféleségemnek valamiféle stílusa
És ezt meg kell becsülni, úgyhogy nincs más hátra, mint továbbfejlődni.

***************


Sári itt tanul:

Mahasti Hastánc - Szívvel-Lélekkel
www.mahasti.hu 
www.facebook.com/mahasti10
www.facebook.com/taneczhyvotabudapest
www.youtube.com/user/Mahasti10
Szívvel-Lélekkel Stúdió
Cím: Budapest, IX. kerület., Bokréta utca 12. Fszt. 2. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése