2016. december 12., hétfő

Beszámoló 02. - III. Női Szépség és Egészség Napja

Sütő Marcsi beszámolóját is szeretném megosztani veletek. 
Íme:

Sziasztok, köszönöm a remek hangulatot, energiákat:
Szmolinka Eszter Mahasti csodás napja és programja egészében feltöltött!
- sajnos Eszter Rembeczki óráján nem tudtam részt venni... hiányzik is nagyon!
Biró Nellinek a pompás kezelést, szárnyaltam tőle, - mert én is kaptam! ;-)- legközelebb ki ne hagyjátok!
- magam is Shiatsu masszírozhattam (http://eromerito.hu/shiatsu), amit nagy örömmel csináltam!
- az előadásom röviden szólt a Havasi Lótusz
http://eromerito.hu/content/noi-havasi-lotusz
betétről - csakhogy ismerjétek meg és halljatok róla, s amikor kell használni tudjátok...
- egyéni tanácsadásra is sort kerítettünk közben...
- s Mátrix most olyan formában volt jelen, hogy a saját módszeremmel Teremtő meditációt csináltunk: saját technikámmal közös meditációban, mégis mindenki egyéniben a saját problémájával dolgozott, engedte el a gondot as teremtett is egyúttal! :)
A pozitív eredményekről örömmel várom a beszámolókat majd! :D
Kata Szecskó-tól remek Bach virág cseppeket, tanácsokat, és kártyahúzáskor aktuális tanácsokat, megállapításokat kaptam! :)
Valentina Patai-tól remek ajánlásokat, tanácsokat és termékmintákat kaptunk!
Beatrix Szederné Baranyai-tól egy gyönyörű sminkkel zártam a napot! :)
Remekül feltöltődtem!
Köszönöm minden résztvevőnek a hozzájárulását - mindig örömmel adom magam és rengeteg energiát is kapok általatok ilyenkor, hálával köszönöm nektek! :)
Remélem, hamarosan találkozhatunk, sok féle formában adódik erre lehetőség:
- kedvezményes0ERŐmerítő jóga bérlettel,
- kedvezményes ERőmerítő Shiatsu masszázzsal,
- kedvezményes ERŐmerítő vagy Mátrix egyéni oldásban, tanácsadásban!
Mindezeket ajándékba is adhatod - a jegyed beszámítható s felhasználható december végéig! :D
Hívjatok bátran: + 36 70 314 11 92
Kata Sánta-tól pedig várom a remek képeket majd! 

**************************

Mahasti Hastánc - Szívvel-Lélekkel
www.mahasti.hu 
www.facebook.com/mahasti10
www.facebook.com/taneczhyvotabudapest
www.youtube.com/user/Mahasti10
www.everydaylifeofabellydancer.blogspot.com
Szívvel-Lélekkel Stúdió, 
Cím: Budapest, IX. kerület., Bokréta utca 12. Fszt. 2. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése