2010. február 25., csütörtök

Doki okos...

Doki nem bír magával, teljesen fel van pörögve, piszkálja Balázst: lökdösi, csapdossa, ütögeti, verekedést provokál. Persze, óvatosan teszi, mert tart tőle, de azért erősnek akar látszani. Kijelenti:
- Csak azért ütök ilyen gyengén, hogy nehogy lekeverj nekem egyet!

A játkos verekedés tovább folytatódik. Balázs egyszer csak elkapja Dokit és a magasba emeli. Doki most is hősködni akar:
- Nekem nincs is téliszonyom!!... csak ha a csillagok felé emelnek...
Én kacagok:
- Téliszony! Hallod, Balázs, de jó, téliszony!
Mire Doki még a magasban lógva kijavít:
- Mondom DÉR! ... DÉRiszonyom!

----------

Múltkor mentem tanítani, és előtte írtam Dokinak egy nagyon hosszú levelet, hogy legalább az olvasást is gyakorolja. Kifejtettem benne, hogy mi mindent készítettem neki, mi mindent ehet a hűtőből, mennyire szeretem és mi mindent fogunk csinálni, ha együtt leszünk satöbbi. Még egy autót is nyomtattam a levél aljára, hadd örüljön.
Még otthon voltam, mikor Doki hazaért Melindával, a bébiszitterrel. Doki meg is találta a levelet, és készülődés közben hallottam, ahogy betűzgeti és szépen elolvassa az egészet. Melinda megkérdezi:
- Na, mit írt anya?
Doki rövid összefoglalója:
- Kivis fagyi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése