2010. július 17., szombat

Doki beszólogat



Egyik reggel a fiúk "izmoznak": fekvőtámasz, karizommutogatás, hasizomfeszegetés, és Doki részéről a kockák keresése a hasizmain. Megbökdösi az én hasamat is, majd közli:
- Neked nem kockás a hasad.
Meg akarom neki magyarázni, hogy a hastáncosoknak nem is az a lényeg, hogy kockás legyen a hasizmuk, hanem hogy ruganyos.
Mondom is:
- Nekem nem az a lényeg, hogy kockás legyen a hasizmom, hanem hogy …
Doki közbevág:
- ....hogy jól tudjál főzni!

*********
Tegnap a dráma tábor végén egy kis közös bemutató játékra voltak hivatalosak a szülők. Nagy körbe álltunk mindannyian, óriási hangzavarral. Márta néni próbált rendet teremteni, túlharsogva a csevegést:
- Egy kis csöndet kérek, és feszült figyelem!!
A beállt csöndbe Doki azonnal bekiabált:
- Én feszült vagyok!

*****
Tegnap fürdés után, törölközés közben Doki egy apró feket szöszt látott meg a lábán. Azonnal kiabálni kezdett:
- Egy kullancs! Segítség, jaj, jaj, segítség, egy kullancs! Anyaaaa! Most tanúja lehetsz egy …ööö…. kullancsmászásnak!

***

Doki a szokásához híven nem akar lefeküdni, nem akar aludni. Inkább beszél, beszél, beszél és rosszalkodik. Mikor már nem bírom tovább, emelt hangon közlöm:
- Doki, mindjárt üvölteni és csapdosni fogok!
Doki azonnal rávágja:
- Hurrá, akkor felhívhatom a rendőrséget! :-)
Majd rohangászni kezd fel-alá és kiabál:
- Fedezékbeeee!!
És bebújik a szék mögé, onnan pislog kifelé.

***
Doki csak azért is rosszalkodik tovább, míg végül rákiabálok:
- Doki, fáradt vagyok! Hát nem érted, hogy beteg vagyok??!!
Doki azonnal rávágja:
- Víruskeresééés!

******

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése