2010. július 13., kedd

Gyöngyösi verseny - július 4.

Anita idén ismét meghívott a verseny zsűrijébe "elnökölni", amit idén is nagy örömmel vállaltam el.

(Ha lesznek fotók, mindenféle szépséges és színes illusztrációt is beillesztek majd! Akinek van fotója, küldje bátran!)

Lindával, a Stúdió egyik versenyzőjével együtt jöttünk-mentünk busszal, és kellemes csajos csevegéssel töltöttük az utat. (Erről bőven mesélhetnék, de megkímélek tőle mindenkit...) :-)))

Anita már jó előre gondoskodott arról, hogy az oklevelek elkészüljenek időben (mellesleg gyönyörűek voltak, ahogy tavaly is), és mi, a zsűritagok, még a verseny előtt aláírjuk mind a 80-at (vagy többet...)

Lassan már hagyomány, hogy mindig Sefirah mellett ülök a versenyeken... :-) Most is így volt, és jó volt menet közben szakmai tapasztalatot cserélni.

A gyerek versenyzők édesek és bájosak és cukik és végtelenül tehetségesek és profik voltak. Mint mindig. :-)
A juniorok ugyanígy.
De az igazi izgalmak számomra a felnőtt kezdő kategóriánál kezdődtek, mert ebben volt érdekeltségem. :-)

Ebben a kategóriában a Stúdiót Lang-Szammer Ajsa, Jakab Linda és Nyúl Zsanett képviselték. Mindegyikük tánca alatt tövig rágtam a körmömet...

Linda a "Röhögős botossal" indult, és irtó szexis volt! Ez volt élete első versenye, ami óriási dolog.
Jól áll a kezében a bot, mintha csak oda teremtették volna. És remek hozzá az arcjátéka: kellően dögös, de nem esik túlzásba.
Zsanett saját koreográfiájával indult, egy vidám mezdeke zenére, ami abszolút közönségbarát, de hát én nála is kész voltam ... és szerintem az egész zsűri egy emberként izgult vele együtt.
Ajsa szintén saját koreográfiájával indult, és erre olyan büszke vagyok! Éljenek a saját koreográfiák!
Hát, elég egyedi is lett, leginkább a tornász múltját láttam benne visszaköszönni: gyönyörű kartartás, szép pózok, spicc... Cuki volt, bájos és nagyon szexis, így teljesen megérdemelten érte el a 2. helyezést!

A középhaladó kategóriában ketten képviselték a Stúdiót: Vince Tamar és Stúber Gyöngyi.
Mindketten saját koreográfiát táncoltak!
Gyöngyi is egy hihetetlenül vidám mezdeke koreográfiát hozott a versenyre. Óriási volt, az előadásmódján nem látszott a fáradtság, a tánca pedig hűen tükrözte az egyéniségét. Talán az egyetlen volt, aki miatt nem izgultam, mert tudtam, milyen felszabadult tud lenni a színpadon. Nagyon sajnáltam, hogy nem ért el helyezést, bár - mint az összesített pontszámokból kiderült - csak néhány századdal(!) csúszott le a dobogóról.
Tamara viszont 2. helyezett lett az Erdőtündérrel. Az ő előadásmódja és technikája nagyon sokat fejlődött az utóbbi időben, és a belőle áradó lendület, szabadság, öröm magával ragadta a zsűritagokat is.

A profik pedig lenyűgöztek mindenkit, csoportban és szólóban egyaránt. Különösen Mezei Brigi tánca tetszett most, akinek a fejlődését hosszú ideje kísérhetem figyelemmel, és úgy éreztem, most "beérett" és rátalált önmagára. Erre a minden szempontból kiforrott produkcióra érdemes volt ennyi évet várni!

Fárasztó és hosszú volt a verseny, de erre számítottunk is.
Anita végig olyan türelmes és kedves volt, ahogy szokott... Néha karján a két hónapos csecsemővel, néha nélküle. Nem is értem, hogyan lehet ezt ennyi nyugalommal és szeretettel végigcsinálni.

Ezt írtam neki:
"Köszönöm a meghívást a zsűribe és köszönöm a munkádat, a lelkesedésedet és a türelmedet!
Nagyon királyul sikerült a verseny!!! Gratulálok a szervezéshez, a csapathoz, a szép oklevelekhez és mindenhez, de különösen a kisbabához! :-)))
Nagyon ügyes, gondos, figyelmes és türelmes szervező vagy! És fantasztikus a családod is, hogy így segítenek! Ez nagyon jó érzés lehet.
Örömmel mentem és megyek máskor is, és nagyon remélem, hogy legközelebb több csoportom és tanítványom is jön velem!"



*********
A versenyről a www.szalaianita.hu oldalon is olvashattok. Itt megtaláljátok a szervező, Anita elérhetőségeit, a versenyeredményeket, és biztosan hamarosan a jövő évi verseny kiírását is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése