2010. szeptember 13., hétfő

Eladom a csakra színű fátylaimat

Eladom a csakra színű selyemfátylaimat.
Ehhez a koreográfiához csináltattam őket:
http://www.youtube.com/user/Mahasti10#p/u/13/BjmOnJYYaIc
Ezeket még nem én festettem.
Sajnos, ezt a koreográfiát már nem táncoljuk, ráadásul azóta már rengeteg fátylat festettem és még fogok is, így nincs már rájuk szükségem. Azóta is kb. 3 alkalommal használtam őket.
A fátylak 90X300 cm-esek, mindegyik csakrához tartozik 1 db megfelelő színű fátyol, ráfestve arannyal/ezüsttel az adott csakra megfelelő szimbóluma.

Az 1. és 3. csakra fátylai már új gazdájuknál vannak, de megvehetők még a következők:

2. csakra – gyönyörű narancsos színvilág

 
4. csakra – szépséges, szívnyitogató zöld
 
 

 5. csakra – a kék rengeteg árnyalatában
 

 6. csakra – lilás-ibolyás-ametisztes
 

7. csakra – fehér alapon aranyra és ezüstre festett, gyönyörűséges virággal a közepén


A fátylak eredeti ára 21 500 Ft volt, ebből csak a festetés 16 000 Ft.
Én 15 000 Ft-ért adom el darabját.

*****Itt Kozár Edit fotóin láthatóak a fátylak a Sivatagi Álom koreográfia közben, piros fényben. :-)
A képek is ott készültek, ahol a videó: a 2007-es TranszOrient előadásunkon (ha jól emlékszem...).

Mahasti a szívcsakrás (zöld) fátyollal


Ez utóbbiakon Márti tanár néni a lila fátyollal, Somával a pocakjában. :-)

****

A "bónusz" fátyol: nem a csakra sorozathoz készült, de pont belepasszol a sorba, és olyan gyönyörűséges pinkes színű! Az ára csak 12 000 Ft!


Végül pedig a fátylak csokorba szedve. Jó nézegetést, jó válogatást!
Ha bármelyiket megvennéd, hívj vagy írj. Elérhetőségeimet a www.mahasti.hu oldalon találod.
Bármilyen kérdésre örömmel válaszolok, szeretettel várom a megkeresésedet.
:-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése