2010. szeptember 7., kedd

Szakmai programon - Tito Gála

Augusztus 28-án elmentem a Tito Gálaestre, amit Sefirah szervezett.
Kicsi, de annál lelkesebb nézősereg gyűlt össze. A magam részéről istenien szórakoztam!
Nagyon jól volt felépítve a műsor, szépek voltak a táncosok, gyönyörűek a táncok.

Kiemelek egyet-kettőt, ami különösen tetszett, vagy esetleg érintett vagyok. :-)
Aztán, ha lesznek fotók, azokat is rakok fel ide.

Nagyon tetszett a nyitótánc. Hangulatos volt, pont nyitó számnak való, és egy kis ízelítőt kaphattunk a műsor hangulatából és színvonalából. A kecses szépségével és a szép formációkkal nagyon sok örömet adott.

Nagy Kincső azzal a kétfátylas tánccal lépett fel, amivel a gyöngyösi versenyen is elbűvölte a közönséget (koreográfia: Szajlai Johanna). Kincső abszolút színpadra termett: nem izgult és profi előadásmód jellemezte most is. A jelenlétével betölti a színpadot, olyan kisugárzása van. Igen fiatal, de még 2-3 év, és olyan szívdöglesztő érett nő válik belőle, aki előtt térden csúsznak a férfiak.... :-) 
Jó, hogy ismét láthattam őt táncolni, mert így újabb inspirációt kaptam a személyre szabott fátylához.

Mátrai Nórinak gyönyörű volt a ruhája és fátyla, ötletes a koreója, teli eredeti megoldásokkal. Mind a tánca, mind a zeneválasztása nagyon passzolt az egyéniségéhez és a laza és ruganyos testéhez. Nagyon szép volt; örülök, hogy a gyöngyösi verseny után őt is láthattam újra táncolni. Persze, ugyanezt tudom elmondani Mezei Brigiről és a táncáról is. Jó látni, ahogy évről évre, versenyről versenyre egyre jobban kibontakoznak a lányok és nővé érnek. :-)

Természetesen Eszti és Szandra tánca tetszett a legjobban. Vállalom az elfogultságomat, de akkor is ők voltak a legjobbak! :-) Szokás szerint halálra izgultam magam miattuk, csak a táncuk után jutott eszembe, hogy levegőt is kéne venni. Nagyon büszke voltam rájuk, meg arra, hogy amíg táncoltak, mindenki feszülten figyelt; szinte vágni lehetett a csendet.
Nekem, mint tanárnak nagy öröm az, hogy úgy érzem, érdemes volt kitartanom amellett, hogy ne csináljunk szabvány koreográfiákat. Kisesztivel évekig küzdöttünk azért, hogy elfogadják őt, a saját egyedi táncstílusát, és azt, hogy az én tanítványaim nem állnak be a sorba, nem fogják a tízezredik ugyanolyan, sablonos koreográfiát előadni a versenyeken. Nagy elismerés az, hogy ezzel a teljesen eredeti hangvételű tánccal vendégművészként meghívást kaptak a gálára! 

A profik, Sefirah és Shaba, természetesen, nagyon odatették magukat. Gyönyörű táncok, szép technikával, dögösen...Shababól sugárzik a "dög", Sefirahból pedig az elegancia.

A cuki, kék ruhás kislányok, akik duóban táncoltak, most is ugyanolyan elbűvölőek és pörgősek voltak, mint a gyöngyösi versenyen. :-) Amikor látom őket, eszembe jut, hogy talán mégis előfordulhat olyasmi, hogy két táncos egyszerre mozog. Pedig én erről már rég lemondtam. :-)

Tito pedig mindenkit elvarázsolt! :-)
Igazi showműsort nyomott nekünk, az utolsó számait végigsikítoztuk. .-)
A 4 botos táncában másodpercenként bemutatott egy-egy showelemet, gyönyörű, tiszta technikával táncolt. Tátva maradt a szám, ahogy néztem, és nagyon örültem, hogy végre élőben is láthatom őt táncolni, nem csak filmeken.
A vízipipás táncot nagyon keveselltem, de a folyósói pletykákból úgy értesültem, hogy valami gond volt a pipájával, azért tette le. Ellenben a darbukáját olyan szépen kormányozta, amikor rajta állt! :-) 
Végig szórakoztató, könnyed előadásmód jellemezte, átütő energiákkal. Látszott, hogy élvezi a szereplést, főleg, amikor lejött a nézők közé, és a leglelkesebben tapsoló hölgyek között az egyik szék karfájára állva rázta a fenekét! :-)
De a legjobban a lábtartása tetszett. :-) Főleg a darbukán, mert akkor még jobban lejött, milyen testtudatossággal rendelkezik.
A versenyeken is mindig ezt nézem: hogy a táncos hogyan tartja a lábát. (Kedves versenyzők, most elárultam egy titkot, ami persze nem is titok, de fontos pontozási szempont nálam!) Szerintem fontos, hogy ha egy nő "szép", akkor ne csak a bokájáig legyen szép, hanem egészen a kislábujjáig és még azon is túl!

Nagyon örülök, hogy elmentem és köszönöm a szép élményeket Sefirahnak és a kiváló táncosoknak! Nagyon színvonalas, változatos, még szakmai szemmel nézve is szórakoztató showműsorban volt részem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése