2016. április 11., hétfő

Mindeközben Szigetszentmiklóson


Míg én a Tahmina Hastáncversenyen zsűriztem, az Angyalok és Démonok csoportom a szigetszentmiklósi Maitra Egészségstúdióban egy szépséges hastáncbemutatóval képviselte a Mahasti Hastáncstúdiót.
Rendkívül sok és intenzív gyakorlás előzte meg ezt a bemutatót, hiszen a lányoknak közel egyórás műsort kellett adniuk és természetesen itt is a legjobb formájukat szerették volna megmutatni. 
Úgy érzem, ez sikerült is. :-)
(Bár én biztos voltam már jóval előre abban, hogy gyönyörűek és ügyesek lesznek a lányok.) :-))) 

Ágota írta a bemutató után:
"Lányok, nagyon-nagyon szépen köszönöm a szombati napot, hogy el tudtatok jönni, ennyi szépséges táncot bemutatni!
Külön köszönöm Neked Szmolinka Eszter Mahasti a felkészítést és a támogatást, Kata Sánta Nektek a fényeket és a felvételeket, amiket majd kíváncsian várok. 
A közönség odáig volt értünk, de ezt azt hiszem Ti is láttátok a szemeiken meg a tapsban. 
Egyik hölgyvendég annyira meghatódott, hogy el is sírta magát utána a szervezőnek, megnyitottuk a női énjét. A szervező továbbra is szeretné megnyitni a hozzá érkező hölgyeknek a Hastánc-klubbot, ahová nagy örömmel várnak bennünket is beszélgetni, táncolgatni, jógázni, stb. 
Nagyon jól éreztem Veletek magamat, elterelte minden másról a figyelmem, még több ilyet szívesen bevállalnék. 
S ugyan nem bántam, hogy most nem volt zsűrizés, nem bírtam volna ki még az építő jellegű kritikát sem, de szerintem szuper kis verseny csapat lennénk így!"

Egy kis ízelítő a fotókból és a táncokból:










smile hangulatS ugyan nem bántam, hogy most nem volt zsűrizés, nem bírtam volna ki még az építő jellegű kritikát sem, de szerintem szuper kis verseny csapat lennénk így, ha erőt gyűjtöttünk, ugorjunk neki valaminek, ha egyetértetek. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése