2016. november 15., kedd

100 kifejezés megerősítéshez, elismeréshez, bátorításhoz


A Pedagógusok FB oldalon találtam még 2012-ben. Őket itt találod:


Ez az a téma, ami mindig aktuális és szeretném, ha minden pedagógus a szeretetteljes, elfogadó kommunikációra törekedne.
Szerinted? 
Te mivel egészítenéd ki ezt a hosszú listát? 

*************


Száz kifejezés megerősítéshez, elismeréshez, bátorításhoz




Bámulatba ejtő vagy!
Becsüllek ezért!
Bíztam benned!
Büszke vagyok rád!
Csúcs!
De figyelmes vagy!
Egyedi felfedező vagy!
Egyedi ötlet!
Eltaláltad!
Érdekfeszítő, amit mondasz!
Értékes elképzelés!
Ez a te jó utad!
Ez az! Helyes!
Ez derék!
Ez ésszerű!
Ez figyelemre méltó!
Ez gyönyörű!
Ez hihetetlenül jó!
Ez igen!
Ez jó ötlet volt!
Ez nagyon jó!
Ez pompás!
Ez tetszik nekem!
Ez tökéletes!
Ezért tisztellek téged!
Ezt jól csináltad!
Ezt nem gondoltam! De jó!
Ezt vártam Tőled!
Fantasztikus!
Fáradhatatlanul dolgozol!
Felnézek rád!
Felvidítottad a napomat!
Győztes vagy!
Hallatlan erős vagy!
Hiszek a tettrekészségedben!
Hiszek az erődben!
Hurrá!
Izgalmas ez a véleményed!
Jé, micsoda eredmény!
Jó a terved!
Jó munka!
Jól sikerült!
Kimagasló teljesítmény!
Kitűnő alkotás!
Kreatív tevékenység!
Lelkiismeretes vagy!
Magával ragadó, amit csinálsz!
Meglátod, sikerülni fog!
Micsoda képzelőerőd van!
Milyen találékony vagy!
Most eltaláltad!
Nagyon jól gondolod!
Nagyon okos!
Nagyszerű!
Nagyszerűen sikerült!
Nekem tetszik!
Nemes tett!
Nyerő vagy ebben!
Óriási elképzelés!
Örömöt szereztél nekem!
Ötletes!
Pompás!
Pontos vagy!
Remek, amit tettél!
Rendkívüli teljesítmény!
Ritka egyedi alkotás!
Semmi meg nem állíthat téged!
Szenzációs!
Szép munka volt!
Szép próbálkozás!
Szép, mutatós!
Szeretem a precízségedet!
Szeretetre méltó vagy!
Szívdobogtató az akaraterőd!
Szuper munka!
Szuper, amit tettél!
Támogatlak ebben!
Te csodálatos vagy!
Te egy gyöngyszem vagy!
Te egy igazi lovag vagy!
Te egy jó barát vagy!
Te egy kincs vagy!
Te élen jársz!
Te erre képes vagy!
Te fontos vagy nekem!
Te képes vagy erre!
Te megérdemelsz egy nagy ölelést!
Te nagyon okos, értelmes vagy!
Te őszintén kedves vagy!
Te páratlan vagy ebben!
Te vagy a csoda!
Te vagy a legjobb!
Te vagy a vidámság!
Tökéletes!
Tudtam, hogy megcsinálod!
Tudtam, hogy sikerül!
Tündéri vagy!
Tüneményes!
Tyű, de jó! Boldoggá tettél!
Ügyes!

Érdemes további újakkal kiegészíteni!
Készítette: az „Óvodai nevelés a művészetek eszközeivel” Óvodapedagógusok Országos Egyesület
Felelős kiadó: Nagy Jenőné

*************************

Mahasti Hastánc - Szívvel-Lélekkel
www.mahasti.hu 
www.facebook.com/mahasti10
www.facebook.com/taneczhyvotabudapest
www.youtube.com/user/Mahasti10
Szívvel-Lélekkel Stúdió, 
Cím: Budapest, IX. kerület., Bokréta utca 12. Fszt. 2. 

2016. szeptember 3. Gyermek hastánc kurzus 3-7 éveseknek Krisztával 

2016. szeptember 5. Új orosz nyelvű kezdő hastánckurzus Mahastival

2016. november 12-december 10. "Lepd meg "Apát" karácsonyra!" - Kezdő erotikus tánctanfolyam haladó háziasszonyoknak Mahastival 

https://www.facebook.com/events/1772916279648679/ 
http://everydaylifeofabellydancer.blogspot.hu/2016/10/fulledt-karacsony-erotikus-tanc-nem.html 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése