2016. november 26., szombat

Szláv roma tánc - hastánc fúziós workshop (Mahasti és Rembeczki Eszter)

Véget ért a Tűz és Szél: szláv roma tánc - hastánc fúzió workshopunk... 


Rembeczki Eszterrel írtuk a koreográfiát, egészen konkrétan erre a zenére:
https://youtu.be/ClbX9Xm5zD4

A búsulás jelenet. :-))) 

Nemrég értem haza és ezt írtam:

"Lányok, köszönöm mindenkinek ezt a szuper napot! Örültem, hogy már eleve mindenki ennyire lelkesen jött a workshopra. Igen, én is alig vártam már! :-))) Az, hogy ilyen rohamtempóban ilyen fantasztikusan jó megtanultátok, az a hab a tortán! 
Már alig várom, hogy együtt előadhassuk! 
Évi és a többiek, akikkel táncoltuk már a táborban - imádtam, hogy emlékeztek rá és hogy így leülepedett már a dolog. Aki pedig először látta és táncolta, azok előtt le a kalappal! :-))) 
Imádtam, hogy nem csak a mozdulatokat sajátítottátok el egyből, hanem a hangulatot, az életérzést is egyből ki tudtátok fejezni és át tudtátok adni.
És köszönöm Kisesztinek is, akivel imádok koreografálni és tanítani. :-)
Nagyon feltöltekeztem ma és remélem, hogy ti is ugyanolyan emelkedett hangulatban mentetek ma haza, ahogy én. :-)))
Még pörgök ezerrel, hallom a zenét a fejemben és ugrándozok gondolatban, bár a gyerekek már rajtam ugrálnak és követelik a mesézést. :-)
És köszönöm Kisesztinek is, akivel imádok koreografálni és tanítani. :-) Nagyon feltöltekeztem ma és remélem, hogy ti is ugyanolyan emelkedett hangulatban mentetek ma haza, ahogy én. :-)))
Még pörgök ezerrel, hallom a zenét a fejemben és ugrándozok gondolatban, bár a gyerekek már rajtam ugrálnak és követelik a mesézést. :-)


Ilyenkor sajnálom, hogy a Fb-on csak fotókat, videókat lehet megosztani, de energiákat, élményeket, tudatállapotokat nem. Pedig most annyira szeretném mindenkire szórni az örömömet..."

Mivel nem hangos a fotó, elárulom, hogy itt javában csettintgetünk. :-) 

És Dirah visszajelzését is idézem. Köszönöm a kedves szavakat!
"KÖSZÖNÖM, hogy ott lehettem, imádtam minden mozzanatát   Most ötször eltáncoltam itthon, hogy emlékszem-e rá és IGEN, minden megvan (most még  )    Köszönöm az élményt, drága Mahasti és Kiseszti!   Már most várom a közös fellépést, ilyen jó ws-en még nem voltam!!!!!!!!!! Azt hiszem, a shaabi-n kívül ez az én stílusom!!!!!!! "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése