2019. március 28., csütörtök

Gyerekszáj - Hajnika és a pakizás

Hajnikával sétálunk, csak csajok.
Hirtelen felkiált:
- Ez ELKÉPESZTŐ, hogy már 6 éves elmúltam!

*

Hajnika puzzle-t rak ki, imádja. Meg is dicsérem:
- Hajnika, nagyon ügyes vagy. Azt kell, hogy mondjam, hogy nagyon jól megy neked a puzzle!
Hajnika válasza:
- Apától tanultam! Ő a szakértő! Ő tanított meg engem PUZZLE-NI! Ugye, milyen csodás?!

*

Hajnikával beszélgetünk. Szomorú arccal közli:
- Anya, én úgy sajnálom Eszti mamát, hogy meg kellett halnia…
- Hiányolod őt te is, ugye?
- Ühüm... A sok szép napot, amit együtt töltöttünk…

*

Ruhákat próbálgat nagy lelkesen. Nézegeti, hogy melyik lenne jó a hastánchoz. Megjegyzem:
- Hajnika, szerintem ezek a ruhák indiaiak vagy pakisztániak.
Hajnika szeme elkerekedik, kérdőn néz rám:
- PAKIZ-TÁN?.....
Mondom:
- Igen, Pakisztán.
Hajnika felkacag:
-         PAKIZTÁN! Hehe! Anya PAKIZOTT!!!


Hajnikával utazunk a buszon. Mellettünk két konszolidált, nagyon idős hölgy, banyatankkal felszerelkezve beszélget nyugdíjról, betegségekről, piacozásról, szóval a "szokásos" témákról. Hajnika figyel, figyel, majd rámnéz, feléjük lendíti a karját, rájuk mutat és üvöltve megjegyzi, hogy az egész busz hallja, a néniket is beleértve:
- Te is olyan öreg leszel, mint ők!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése