2010. március 19., péntek

Doki egyre műveltebb.... :-) és persze okosabb is

Egyik nap a reggeli készülődés közben ment a tévé. Szókirakós játékot mutattak, és ezeket Doki nagyon szereti.
A következő összekevert betűk voltak: DAS-VAK-RAP. A játékvezető segít:
- Annyit segítek, hogy ez egyfajta állatkert...
Doki rákérdez:
- Parlament?

--------------------------


Lefekvéshez készülődünk, Doki fürdik és nagyon késő van már. Rászólok:
Doki, igyekezz már, kérlek! Szeretnék lefeküdni, mert irtózatosan fáradt vagyok!
- Hát én meg teljesen benne vagyok az energiában! – kiáltja Doki, és pancsol tovább és fickándozik tovább a kádban.

Kész a fürdés, ágyazás, felteszem a szokásos kérdést:
- Doki, idefekhetek melléd az ágyba?
- Hát, nem neheztelnék meg rád miatta…

Beszélgetünk az ágyban elalvás előtt:
- Anya, én ám tudom, hogy mi az a Pegazus!
- Tényleg? És mi az?
- Hát, az a repülő ló vagy mi.
- Tényleg! És te ezt honnan tudod?
- Hát én ilyen okos vagyok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése