2010. március 4., csütörtök

Ma van a szülinapom :-)

És Balázs elvisz moziba. :-)
És kaptam egy csomó köszöntést, pedig még szinte csak reggel van.
És holnap lesz a buli a Lialinában. Biztosan nagyon jól fogunk szórakozni. És a tortát is nagyon várom már. Csak az irányelveket adtam meg, amúgy nekem is meglepetés lesz.
Nagyon szépen telt az utóbbi pár hét és nap. Ilyenkor mindig újjászületek kicsit, ami néha nehéz, néha meg nagyon jó. A 35. szülinapomnál volt az első igazán nagyon szuper újjászületésem, amikor is fizikai szinten is mindent megtettem magamért: fodrász, műköröm (először és utoljára), szolárium, satöbbi, és életem első igazi szülinapi bulija... Most pedig a lelkiségen van a hangsúly az újjászületésemben: családi boldogság, aura szóma, asztrológia, tanítás... Nagyon élvezem.

Meg is ajándékoztam magam egy szép tánccal. Didem. Nem tudom, miért tetszik annyira (talán mert szeretem a török hastáncot és a török táncosokat), de felőlem aztán bármit csinálhat, minden tetszik.  :-)
http://www.bellydancecity.com/labels/Double%20Veil.html
A legnagyobb kedvencem tőle ez a bollywoodos előadás:
http://www.youtube.com/user/Mahasti10?feature=mhw4#p/f/8/b5YOJ_rbLD8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése