2010. március 20., szombat

Doki erőfeszít és rosszalkodik

Ma reggel Dokit megkértem, hogy csináljon pár fekvőtámaszt és felülést (ez számomra ugyanis néhány perc plusz pihenést jelent). Doki lelkesen le is feküdt a földre az ágyam mellett és fekvőtámaszozni kezdett, hangosan számolva. Eljutott 20-ig, majd leült és közölte:
- Most erőfeszítek, aztán jöhet a felülés.
- Mit csinálsz?
- Erőfeszítek.
- És az mit jelent?
- Hát hogy megfeszítem az erőmet és felülést csinálok!
És már csinálja is.

Halkan jegyzem meg, hogy tegnap is csinált 35 felülést... az InterSpar áruház kellős közepén... Nekem kellett hangosan számolni.

Aztán üldögél az ágyam mellett, és megtalálja az egyéves korában készült fotóit.
Elkezdi átlapozgatni, és közben kommentálja:
- Itt még csúnya vagyok. Itt is csúnya vagyok. Itt is még csúnya vagyok. Itt is csúnya. Itt is csúnya. Na, ezen már szebb vagyok...
Az utolsó képet hosszan nézi, értelmezgeti magában, majd mosolyogva megszólal:
- ... itt meg rosszalkodok! :-)

 Kozár Edit képei Dokiról, kb. 2 éve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése