2016. május 29., vasárnap

Koreográfiakészítés trükkök, tippek


Amikor a Napfény és Ébredés c. szóló koreográfiámat átírtam csoportos koreográfiára és versenyzésre is alkalmas koreográfiára, tudtam, hogy kardos lesz a vége is, ahogy az eleje is az volt. 
Volt egy zenei rész, ahová kardos pózokat szerettem volna tenni. 
Olyanokat, mint a Szabadság szobor. :-)

Így ez alkalommal képekből inspirálódtam. Igyekeztem azt a hangulatot, és azt az erőt és dinamizmust átadni, amit számomra a Szabadság szobor mutat.

Rengeteg ilyen képet találtam a gyűjteményemben. :-)










Végül a koreográfiában így jelent meg ez az inspiráció:
https://www.youtube.com/watch?v=h0F2iy5vaqQ

A tárgyalt rész kb. 4:10-4:19-ig tart a videóban. :-)



*****************************
www.mahasti.hu 

Szívvel-Lélekkel Stúdió
Cím: Budapest, IX. kerület., Bokréta utca 12. Fszt. 2. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése