2016. május 8., vasárnap

Nyelvész nosztalgia

Megható "emléket" kaptam ma, kivételesen nem a FB-tól. 
Szeretett és tisztelt tanszékvezetőmtől, a kisdoktori témavezetőmtől, Zoltán András professzortól. 
Mindig hálás szívvel gondolok arra a sok okosságra és szívjóságra, emberségre, amit tőle tanultam. Az egyetemi évekre is mindig boldogan emlékezem és kicsit fáj is a szívem, hogy nem folytattam tovább a tudományos munkát és teljesen a hastánc felé kanyarodtam. 

Igazi "flash" volt ma, amikor a megláttam az Енциклопедія сучасної України béta verziójában a БІЛОРУСИ́СТИКА címszó alatt a nevemet. 
Köszönöm! 


Igen, ott, egészen legalul, Zoltán András neve mellett közvetlenül, ott van az én nevem is! 
Óriási megtiszteltetés ez nekem! 

http://esu.com.ua/search_articles.php?id=40853 



****************************

Szívvel-Lélekkel Stúdió
Cím: Budapest, IX. kerület., Bokréta utca 12. Fszt. 2. 
(Bejárat a stúdióba közvetlenül az utcáról, tehát nem kell csöngetni sehová.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése