2017. június 12., hétfő

Fellépés, hastánc, gyerekek, szerelem

Szuper hétvégén vagyok túl. :-) Végre újra együtt "dolgozhattam" a párommal, a szerelmemmel.
Készülünk a fellépésre. Öltözői lesifotó. Haasz Balázs (Balage), Mahasti Hastánc - Szívvel-Lélekkel 
Pénteken felléptünk a Nyitnikék Óvoda jubileumi napján, az óvoda 40. évfordulóján. Számomra nagyon fontos, hogy gyerekeknek, gyerekekkel is táncolhassak. 
Nem csak azért, mert ők a leghálásabb közönség és ez szívmelengető. Imádok velük együtt táncolni a fellépéseim végén. 
És azért is szeretem annyira, mert ők még fenntartások és túlagyalás nélkül táncolnak - csinálják, amit látnak, úgy, ahogy tudják. 
És mindez annyira tökéletes és annyi örömet szerzünk egymásnak azzal, hogy egy ilyen csodálatos élményben együtt veszünk részt. 
Ráadásul szívügyem a gyerek hastánc azért is, mert nagyon fontos, hogy a pici lánykák meg tudják őrizni magukban azt a fantasztikus NŐ-t, akinek születtek. Ebben nagyon sokat segít a hastánc.  
A legfantasztikusabb gyermek hastánc oktatókkal készítettem egy interjú sorozatot is, illetve sokszor írtam már róla a blogomban is, pl. itt: http://everydaylifeofabellydancer.blogspot.hu/2016/05/noiseged-es-kislanyod-utja.html

Szombaton pedig Héderváron léptünk fel, Angyal Krisztina meghívására. 
Hát, nem mindennapi élmény volt a Kelet Lányai Gála! 
Gyönyörű környezet, tökéletes szervezés! 
Gondoskodó, minden részletre odafigyelő segítők, élükön az iskola vezetőjével, Krisztával. Nagyon jólesett a kedves fogadtatás, főleg, hogy rendezvények szervezőjeként én is nagyon jól tudom, mennyi munka, mennyi energia kell egy ilyen nagyszabású rendezvény megszervezéséhez. Ráadásul Kriszta végtelen türelemmel vezényelte le az egész napot, a díszítést, a próbákat, és még a végén is teljes türelemmel igazgatta be a piciket és nagyokat a fotózásokhoz. Hihetetlen! :-)
Gyönyörű táncokat láttunk. A kisebb és nagyobb lányok őrületes fegyelemmel sorakoztak a színfalak mögött a fellépéshez és a rengeteg munka és fáradtság ellenére is képesek voltak, vidáman mosolyogni és ragyogni a színpadon! Minden elismerésem nekik ezért!
Találkoztam sok régi ismerőssel, akiket már a versenyekről ismertem, és megismerkedhettem az "utánpótlás" csoportok tagjaival is. Tündériek, bájosak voltak! Nagyon inspiráló volt számomra a felkészültségük és a jó kis beszélgetések a hastánc örömeiről, amíg a színpadra lépésünkre vártunk.
És ne felejtkezzünk el a csodálatos közönségről sem, akik annyira lelkesen tapsoltak minden csoportnak, és annyira lelkesen táncoltak velünk együtt a széksorok között! Imádtam! :-)
Köszönöm szépen Angyal Krisztina-nak és mindenkinek ezt a csodálatos hétvégét!!!
Amint lesznek fotók a gáláról, ígérem, felteszem azokat is. :-)
Addig álljon itt néhány fotó - a nap egyik legszebb meglepetése: Németh Mónika Monitta és a kis család váratlan feltűnése. Csodálatos volt újra találkozni! :-)

Monitta, Mahasti, Balage és Minka

Minka babáról itt írtam először: http://everydaylifeofabellydancer.blogspot.hu/2010/05/pocaktanc-05-to-be-continued.html :-))) Azóta ilyen nagylány lett belőle. :-)))

Németh Gábor, Minka, Haasz Balázs

*************

Mahasti Hastánc - Szívvel-Lélekkel
www.mahasti.hu 
www.facebook.com/mahasti10
www.facebook.com/taneczhyvotabudapest
www.youtube.com/user/Mahasti10
www.everydaylifeofabellydancer.blogspot.com 
Szívvel-Lélekkel Stúdió, Cím: Budapest, IX. kerület., Bokréta utca 12. Fszt. 2. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése