2017. június 12., hétfő

Hajnika szórja a szeretetet :-)

Igen, Hajnikát nem lehet nem szeretni. Ő maga a megtestesült szeretet, egy szertelen kis angyalka. :-)

Tegnap üldögélt a bilin, közben beszélgettünk. 
Egyszer csak megkérdi:
- Anya, én tudod, hogy honnan merítem az erőmet? 
- Honnan?
- Hát anya szívéből!!


Reggelente beszélgetünk a picikkel arról, hogy ki milyen szépet álmodott. 
Hajnika ma ezt mesélte:
- Én azt álmodtam, hogy benne vagyok anya szívében és egy szívecskét fújtam ki a számon! 


Tegnap Bazsi születésnapját ünnepeltük, így ma reggel sorban újra meg kellett gyújtani az összes gyertyát, majd el kellett fújni... Hajnika tartotta a gyertyákat és hozta oda őket szép sorban, lelkesen. 
- Anya, még egyet! Még egyet! ... Én nagyon szeretem az ÉGÉSEKET! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése