2011. december 5., hétfő

Mahasti Hastáncgála - 2011. december 3.

Szuper volt ez a gála is - mint mindig! :-)

Apróbb bakik persze most is akadtak a zenével (amit direkt azért vettem fel sorrendben, hogy ne legyenek ilyen bakik...), de már több javaslatot is kaptam a megoldásra, így az elkövetkező gálákon remélhetőleg már ez a kérdés is megoldódik. :-)
A terem elrendezéséről meg ne is beszéljünk... (a megrendelt székek helyett tömegesen elhelyezett balettrudakat már csak a végén vettem észre, amikor bennem is oldódott az izgalom és oda tudtam figyelni ilyen "apróságokra" is.)

Hát, a saját tanítványaim ismét lenyűgöztek, hogy hogyan képesek ennyi koreográfiát megjegyezni és profin eltáncolni.
Aki fotózott, már küldheti is a képeket, hogy feltegyem ide, a blogba! (Webes fotóalbum linket is küldhettek.)

Saját magamon pedig csodálkoztam, hogy milyen jól kibírtam végig - mert az, hogy táncolok, öltözök, konferálok, szervezek stb.... ez nagyon fárasztó. Viszont nagyon nagy boldogság is. Szeretem ezeket a gálákat.
Most is nagyon jó volt a hangulat. Örülök, hogy ebben a családias teremben vagyunk, ahol közvetlen kapcsolatban lehetünk a nézőkkel, szépen, hangulatosan fel lehet díszíteni és a tánchoz is bőségesen elegendő helyünk van. :-)

A vendégművészek szuperek voltak!
Nem véletlenül nyerték el szakmai díjként a meghívást a gálára!
Köszönöm szépen Nasyának és Lányainak, Shanzának és csoportjának, a Kelet Varázsa Hastáncformációnak, Tóth Rékának, az ajkai Bahar Orientális Táncegyesületnek, Sharyamnak és tanítványainak a fantasztikus produkciókért!!! Nagyon tetszett mindegyik műsorszám, örülök, hogy újra megcsodálhattam őket.

A Holdfény Lányaira meg különösen büszke voltam. Hozták azt a szintet (egyénileg és csoportban is), ami ennyi versenygyőzelem után már szinte el is várható tőlük.

Most is kaptak ajándékot a betelt bérletesek:
Papp Tímea, Ender Diána, Hermann Zsófia és Biró Gabriella.
Ebben a félévben ők voltak a legszorgalmasabb óralátogatók!
Hálám jeléül most ezúttal nem a szponzorok, hanem én ajándékoztam meg őket: az ajándékuk egy-egy ingyen óra nálam, illetve egy Best of Mahasti válogatás cd, amin az elmúlt 11 év legsikeresebb Mahasti koreográfiáinak zenéje található.

Persze, szponzoraink most is voltak.
Végh Adriék gyönyörű textilvirágai az előtérben gyönyörködtették a szemünket, és a fellépő táncosok közül 3 fő kapott tőlük különdíjat a szép táncért és színpadi kisugárzásért.
Pereczes Orsi egyedi ékszerei most is fantasztikusak voltak...
Sütő Marcsi kedvezményes masszázs utalványát és Demény Ági fodrász utalványát pedig a belépőjegyen találhatjátok meg az elérhetőségeikkel együtt.
A belépőjegyen található kuponokat felhasználhatjátok 3 Mahasti workshopra is. (Részleteik hamarosan a www.mahasti.hu oldalon!)

Köszönöm minden fellépő táncosnak a szép élményeket!
Köszönöm Végh Adriéknak a szép díszítést, édesanyámnak és a családomnak a sok segítséget, Balázsnak és Zolinak a cipekedést és a technikai segítséget!
Remélem, hamarosan találkozunk a következő rendezvényeinken is!
(Pl. december 11-én a Szupergálán, február 26-án a Holdfény Lányai versenyen...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése