2013. január 5., szombat

Mahasti Hastáncgála 2012.12.09. 2. rész

A szubjektív beszámoló folytatódik a 2. felvonással. Lassan csak eljutok a végére...
Próbáltam alaposan átválogatni a képeket, de nem nagyon ment. Rengeteg képet fogok feltenni, és mind mind szubjektív válogatás alapján, tehát ami nekem tetszik. (Aki nem látja magát elég képen, vagy valamelyiken nagyon tetszik magának, képrendelés ügyében Farkas Viktória tanítványomat keresse, vagy a képeken is látható linken Pétert, a fotóst.)
****



A 2. felvonásban elsőként a Holdfény Lányai táncoltak (Eszti, Márti és Viki), akikkel a Mese a keleti fűszerek illatáról c. régi fátylas koreográfiámat dolgoztuk át kardra és fátyolra. Olyan szépek, ugye?

 
 
 
 

 


 
 


 Utánuk Gyöngyi és tanítványai következtek a sokat sejtető Igézet c. fúziós koreográfiával.


 
 



A Layal c. dobszólót együtt táncolták a teljesen kezdő tanítványaim (életük első közös fellépésén!) a középhaladó-haladó csoporttal. Csatlakozott hozzájuk Ízisz és tanítványa is, akik önállóan készültek fel Sopronban egy két órás ws után erre a táncra!

 
És a nagy sikert aratott vidám meghajlás, ami külön produkció volt szinte.


Malkov Kati tőrös-fátylas fantazy tánca dögös és ütős volt, mint mindig.
 

 


Eszti a tőle már megszokott módon egy extravagáns, nagyon ütős koreográfiát hozott, aminek a stílusát kb. tündér-gótik-tribal-jazz-sharqi fúzióként lehetne meghatározni. :-) (Ezt tanította a partyóránkon is.)
 Ezzel a koreográfiájával november végén a Németországban megrendezett Hastánc Világbajnokságon a kategóriájában (tribal fusionben) bronzérmes lett egy rendkívül erős mezőnyben!




 
 
 
 

  Miután mindenki lepadlózott Eszti táncától, a sokkhatás után kicsit felpörgettük a hangulatot. Inancsik Kinga és a Mandragóra csoport táncolt egy gyönyörű és laza afro fúziót.
 
 

 
 
 
 




Utánuk Barnet Hajnalka merengue orientál fúziós tánca fokozta a tüzes hangulatot. :-)
Ahogy Malkov Katit, úgy Hajnit is a Belly Dance Europe magyarországi döntőjén láttam táncolni, és annyira magával ragadott ez a tánca,  hogy legszívesebben én is felálltam volna és végigtáncoltam volna vele együtt. De így a zsűri többi tagjával egyetemben csak kulturáltan, ülve tomboltuk végig az előadását. :-) 
Hajniról azt is tudni érdemes, hogy bár még szinte kezdő hastáncos, máris rengeteg versenyen indult el és nagyon szép sikereket ért el már most is, ilyen rövid hastáncos múlttal a háta mögött. És rengeteget fejlődött, amit zsűriként nekem nagyon nagy öröm látni. :-)

 
 
 
 
 
 
 

A 2. felvonás zárása A TEST c. erotikus tánc-hastánc fúziós koreográfiám volt, amit Gyöngyi, Viki és Kata táncolt. 



Ebben Kata – szokásához híven – kezdőként ismét a profi táncosokkal együtt lépett színpadra és emiatt rettenetesen izgult. Én viszont büszke vagyok rá és arra, hogy ilyen bátor és bevállalós, és 3 pici gyerek anyukájaként is ilyen igazán dögös macaként tudja előadni magát, ahogy ebben a táncban (is) kell. :-))))

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Hát igen, ebben a koreográfiában is volt történés rendesen! :-)))) 
Én meg csak a szívemet fájdítom, hogy most nem tudok ezekben táncolni... Sebaj, már csak pár hónap...

(Folyt köv. a 3. felvonással, fináléval, nyertesekkel és szponzorokkal.)




 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése