2013. április 17., szerda

A Banán árnyékában - partyóra

Utószülinapi és hastáncos visszatérő partyóra 2013. április 13-án - Szubjektív beszámoló


Február 23-án született meg a kislányom, ami még a szép, kerek 40. szülinapomat is elhalványította kissé a számomra - bár egyúttal sokkal örömtelibbé is tette, hiszen eddigi életem folyamán ez volt a legeslegszebb szülinapi ajándékom!!
Hajnalka 


Szóval, érettebb és belátóbb is lettem, de a tánc már rettentően hiányzott.
Meg persze hiányzott a tanítás, a jó társaság, az óráink vidám hangulata, a pezsgés-nyüzsgés és a szuper nőies energiák.

Ezért a visszatérésemet szerettem volna igazán ünnepivé tenni, hiszen az én számomra ez valódi örömünnep volt.
Így aztán április 13-án „Utószülinapi és hastáncos visszatérő partyórát” tartottunk, ami fantasztikus hangulatban telt!
Mindenkinek köszönöm, aki eljött és velem ünnepelt és hozzájárult a
hangulathoz! Jólesett, hogy ilyen sokan voltunk és mindenki imádta a banánt! :-)

Köszönöm Bajnok Ildikónak a fotókat!
Ízelítőül itt van belőlük néhány.
Gyülekeznek a banánok... Mindenki hozott pót-banánt is, biztos, ami biztos alapon. Nehogy bárki is kimaradjon a jóból. Ez a női szolidaritás!


Felirat hozzáadása
 
Laza nyitókör... De jó volt újra találkozni a régen nem látott ismerősökkel és a nemrégen látott tanítványokkal is! 
Orsi fátylában is újra gyönyörködhettem végre ... már vagy 3 éve nem láttam ezt a szépséget! :-)

Hajnikával meghallgattunk mindenkit és mi is meséltünk egy kicsit:-) 

Hajnika vagyok... Cicifüggő...

Volt ajándékosztás, utána banánosztás....



Itt éppen Hajni ismerkedik a sajátjával. :-)

 Mindenki gyorsan birtokba vette a banánját:






Majd belecsaptunk a hastánc-banán fúzió stílusú koreográfiába. 
Amiről sajnos, nem készültek képek. :-( 
Mivel Ildikó is lelkesen táncolt, lődözött, mutogatott, telefonált a saját banánjával.... :-)

Miután kibanánoztuk magunkat, kaptam néhány ajándék koreográfiát is.
Judit erotikus-metál koreográfiájáról nincs felvétel, pedig izgalmas volt, főleg, ahogy a bőrdzsekijét használta fátyolként. :-)
A kezdő csoport pedig megmutatta a botos koreográfiát 
- ha már "banán", akkor legyen hosszú címszóval... :-) -
amit a távollétemben tanított meg nekik Gabi. Nagyon megható volt; olyan kis ügyesek voltak!


Még egyszer köszönöm mindenkinek, hogy ilyen szuper hangulatban ünnepelhettem a 40. szülinapomat!

Jó volt újra együtt táncolni, és remélem, még sokáig így is lesz!








 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése