2016. február 2., kedd

Én najon tejetem a vavát!


Hajnikám is tanulja a hangokat, szavakat... Lelkesen gyakorol mindent, az egész család legnagyobb örömére.

Imádja a Miki egeret, amit szépen, angolul így hív:
"Miki BAJUSZ"

Néha még előkével eszik, amit így kér:
- Kéjem a NYELŐKÉMET!

Imádja a kutyákat. Ha meglát egyet, azonnal meg akarja simogatni. Pár hónappal ezelőtt ez még így hangzott:
- Ott a vavaaaaaa.... Én najon tejetem a vavát!


Természetesen még mindig együtt járunk vécére, követ engem éjjel-nappal.
Amikor ő bilizik, néha biztatom:
- Hajnika, mit csinálsz? Kakilsz? ... Ügyes vagy! Így toljad a kakit, ez az, toljad!
Egyszer ő is így biztatott engem:
- Anya, micinááász? Tojod a kakit? Tojjaaad, tojjaaad!


Kakilás után mindig meg kell nézni a kakit a biliben és együtt megállapítjuk, hogy Hajnika mit kakilt. Hol csigát, hol nyuszit, hol krokodilt kakil... De a Verdákat is nagyon szereti (utánozván a fiúkat). :-)))
Egyik nap megdicsérem:
- Hű, de ügyesen kakiltál!
Mire Hajnika peckesen kihúzza magát, büszkén mutat a bilibe és jelentőségteljesen hajtogatja:
- Vijjámmekkín! Vijjámmekkín!
(Azaz Villám McQueen.) :-)))



Hajnikánál is beköszöntött a "Miért?" korszak.
Meglátogatott minket a testvérem, Ildikó. Álldogáll a szobában, mire Hajnika megkérdi:
- Hová mész?
- Én? Sehová! - feleli Ildikó.
- Miéééért? - hangzik el azon nyomban a kérdés. :-)


Hajnikával és Balázskával beszélgetünk arról, hogy apa mikor mit csinál, hogy dobol, hol dobol.
Én: - Igen, apa dobol majd.
Bazsi: - A Gálán?
Én: - Igen, a Gálán.
Hajnika jóváhagyólag bólint: - A GÁLYÁN!


*****************************

Itt találsz még többet a hastáncos anyukák programjairól:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése