2021. október 8., péntek

A férfi szívéhez a .....-n keresztül vezet az út?


Egész fiatalkoromat végig kísérte az, hogy én voltam a nagyon okos, ám kissé csúnyácska kislány. Így teljesen biztos voltam benne, hogy engem a férfiak majd az eszemért fognak szeretni. 
Komolyan mondom, hogy még az egyetemi éveim alatt is ebben hittem! 

Ez ma már elég mókásan hangzik a számomra. :-) Idővel rá kellett jönnöm ugyanis, hogy totális tévúton járok és a férfiak szívéhez NEM az agyukon keresztül vezet az út. :)) 

Jó, persze, több út is létezik, és biztosan te is ismersz párat, amiben otthon vagy, vagy amit szívesen elsajátítanál. 
Ami az elsajátítást illeti, sajnos, főzni például biztosan nem tudlak megtanítani. 
De arra igen, hogy hogyan légy egyszerre szexi, boldog, magabiztos nő, aki még (nem) mellesleg okos is. 

Nem jelent ebben akadályt az, ha esetleg kocka vagy, ha multinál dolgozol, ha egyetemen tanítasz, ha az egyetlen terület, amiről mindent tudsz, az az IT vagy akár matematika.

Jelentkezz nálam, Mahastinál, és turbózzuk fel együtt a nőiségedet. Instant! 

 


 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése