2010. március 12., péntek

Torta, szülinap, hurrá! :-)

Előzmények itt: http://everydaylifeofabellydancer.blogspot.com/2010/02/mahasti-szulinapi-parti-marc-5-en.html

Maga a parti remekül sikerült. Gyönyörű táncok voltak, olyan jó fejek voltak a lányok. Szóval a műsor fantasztikus volt, teli volt meglepetésekkel az este.
Sokat nem tudok írni, mert úgyis csak azt ismételgetném, hogy "mindenki olyan jó fej volt". Nagyon jó hangulat volt és boldog voltam, hogy ennyi jó ember van körülöttem. Köszönöm mindenkinek, aki eljött! :-)

Sajnos, a sötétségben nem lehetett rendesen fotózni, de Balázs készített néhány fotót a mobiljával a tortáról. Íme:



Én tényleg megpróbáltam elfújni, de most komolyan! Vagyis vidáman. Csak nem sikerült. :-)))

Azért ha valaki készített véletlenül jó minőségű fotókat, küldje el nekem is! Köszönöm előre is! :-)

-----------------

Körbement egy kis emléklap is. Nagyon sok szépet és kedveset írtak a lányok, annyira jólesik olvasgatni!
Egy szépet idézek belőle:

"Tánc, szél, tündérek,
hajnali harmatcseppek, tánc,
szivárvány, mélység, felhők, élet,
fölötte, tánc, lélek, tánc, tánc,
szeretet, tánc, minden, ... és a tánc..."

Köszönöm Kisesztinek ezt a szépséget!
Itt van hozzá egy szép kép is illusztrációként:



Igen... Ez az Élet. :-)

-----------------------------

Megtaláltam a két évvel ezelőtti, első igazi szülinapi partim fotóit is... Ez a legjobb: boldog vagyok, és magyarázok, mint mindig. :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése