2010. június 17., csütörtök

Amiért megéri 01. :-)

Az utóbbi hetekben több olyan fellépésem volt, amitől megerősödött bennem, hogy miért is érdemes ezt csinálnom.
A fellépés sokszor tiszta macera, de az ilyen élményekért megéri.
Boldoggá tesz, amikor látom, hogy a közönség mennyire boldog attól, amit tőlem kap. :-)

Persze, a legnagyobb gyengéim a gyerekek, főleg az ovisok.
Hát, ők nagyon hálás közönség. És nagyon édesek.
Múltkor visszahívtak Doki ovijába, ahol hagyományosan minden évben felléptünk. Persze, hogy örömmel vállaltam.
Meséltem nekik is pár szót a hastáncról, meg a számokról, amit táncolok. Az Ana Dana-nál ki volt adva nekik a feladat, hogy "pisszegjenek" ők is, amikor azt éneklik, hogy "Hosz, hosz" és olyan lelkesen figyeltek és pisszegtek. :-) A végére pedig lelkesen beálltak táncolni (nem úgy, ahogy a felnőttek szoktak...)
És persze a Bom Bom-ot is el kellett táncolni, mert az az örök kedvenc, már kívülről tudják, és akkor mindannyian együtt táncolunk. Igaz, úgy egy kicsit nehéz táncolni, hogy 10 gyerek fogja a két kezemet, a szoknyámat és ötvenen vagyunk összepréselődve 2 nm-en... :-)
Aztán pedig kaptak bindit meg "csillogót" a kezükre, arcukra, hajukra... Ugyanúgy egyszerre 10-en kérik, préselődnek, nyomulnak, satöbbi... Néha halkan és kétségbeesetten kiszóltam a gyerekek feje fölött, hogy "Valaki segítsen!... Óvónéni!..." :-)
Ez némiképp félelmetes, de elmondhatatlanul aranyosak és lelkesek, és különösen az aranyos, ahogy rázzák a kis feneküket, meg ahogy első blikkre megcsinálják a testhullámokat... Hihetetlen és szavakkal leírhatatlan élmény együtt táncolni velük. :-)

Ezt a levelet kaptam utána Erika nénitől:

"Kedves Eszter!
Ezúton is szeretném megköszönni Önnek azt a felejthetetlen élményt, melyet a Nyitnikék óvoda Juniálisán szerzett a gyerekeknek és a felnőtteknek is a fellépésével. Már a megkeresésemkor kedvesen fordult felénk annak ellenére, hogy a drága Doki már iskolás, így csak emlékekben kötődik hozzánk.
Akik már látták, nem felejtették el. És olyan is volt, akinek az elsős gyermeke az adott napra felmentést kapott az iskolából, hogy itt lehessen. Igazi meglepetésként csak az óvodában árulta el neki az édesanyja, hogy Ön is itt lesz. Idézem a szavait: "Egy éve erre várunk!". Csodálatosan bánik ezekkel a kis gyerekekkel is, hiszen a közös tánc varázsa az eszköze. Remélem,hogy még sok közös alkalmunk lesz a kapcsolatunk megőrzésére,továbbfejlesztésére.
Szeretettel Várhalmi Andrásné Erika"

Persze, jól meghatódtam rajta... :-) (Legalább a napi sírás adag megvolt.) :-)

****

Ezelőtt voltam a SEED meghívására is egy fellépésen (www.seed.hu).
Ez egy jó kis csajos-üzletasszonyos szervezet, amit melegen ajánlok minden leendő üzletasszonynak! :-)

Ez a rendezvény is hihetetlenül jó volt: Élet-Öröm-Egészség Nap. Már a címéből is látszik, hogy nekem való téma. :-) Teli volt csajokkal, és már ahogy beléptem, mindenki mosolyogva fogadott, áramlott a kedvesség, a női energiákban fürdőztünk és ez igazán üdítő volt a lelkemnek. :-) (Csak a lejátszót nem tudta kezelni senki...) :-)))
Persze, kívülről viccesnek hathat ez a mindenki mindenkit szeret, mindenki mindenkinek mindent megköszön ésatöbbi feeling, de nagyon jó volt benne lenni. Szóval, a vidám fellépésen kívül is remekül szórakoztam, csajoskodtam, csacsogtam, élveztem a szépséget és a lágy energiákat. :-)

Tőlük ezt a levelet kaptam:
"A Magyar Üzletasszonyok Egyesülete 2010-ben ünnepli 15. születésnapját, egyik legfontosabb alapító tagja, a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány pedig most volt 20 éves. A két szülinapos szervezet, amelyek között a híd, hogy mindketten elsősorban vállalkozást tervező vagy már vállalkozó nőknek nyújtanak segítséget, mint 15 éve már sokszor, most is összefogott és június 1-én fergeteges szülinapi ünnepséget rendezett. A délután 3-tól este 10-ig tartó rendezvényen az egészséges életmódhoz kapcsolódó szolgáltatásokat,  termékeket felvonultató vállalkozónők standokon állítottak ki. 
Köszöntöttük magunkat, felköszöntöttük a régi elnökeinket, akik visszaidézték a múlt egy-egy izgalmas időszakát.  
Az este fénypontja Szmolinka Eszter fellépése volt, aki a Mahasti Hastánc Stúdió tulajdonos vezetője. Eszter fergeteges hastánc bemutatót tartott nekünk. Csodálatos zöld ruhájában ,csodálatos mozdulataival mindenkit lenyűgőzött. Ráadásul Eszter az előadott számokat rövid kommentárral vezette be, így jobban értettük, amit láttunk. A végén a vastaps alig akart elhalni. Keveselltük a fél órát, elnéztük volna órákig. 
Köszönjük, Eszter!
Szeretettel
Zsuzsa Dr. Laczkó Zsuzsanna
igazgató helyettes
SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány


***

Előtte pedig még egy nagyon kellemes élmény volt a McDonald's székházába való meghívás. 
Nem zavart, hogy McDonald's (az ember feladja elveit...), és nagyon örültem, hogy a Kihívás Napjára hívtott meg a MASPORT tanítani, és hogy egy egészséggel kapcsolatos rendezvényen vehetek részt megint. Ez szuper! 
Mindenféle sportok voltak, és volt testtömeg index mérés is. Ki is használtam az alkalmat és megcsináltattam magamnak is, és tök jó lett az eredmény. Úgy örültem neki!
Ebben a munkában még az is jó volt, hogy délelőtt volt. Nagyon szeretnék egyre inkább délelőttönként dolgozni, hogy a délutánjaimat Dokival tölthessem! (Ha tudtok ilyen táncos munkákat, szóljatok!!!)
Kérésem meghallgatásra talált, és ennél ideálisabb munkát el sem tudtam volna képzelni magamnak: délelőtt volt, tanítás volt és nem fellépés, nem kellett messzire menni és ki is fizették egyből. Ráadásul a hangulat is jó volt, és a szervező MSZSZ munkatársai is olyan kedvesek és figyelmesek voltak. 

Tőlük ezt kaptam:
"Tisztelt Hölgyem, Kedves Mahasti!
 Ezúton köszönjük a 2010. május 19-én, a szabadidősport területén ismét magas részvétellel járó országos Kihívás Napja esemény lebonyolításához nyújtott segítségét.
11 órakor, a „Táncol az ország” programpont keretében 92410-en táncoltak szerte az országban velünk.
Jelenléte a McDonald’s székhelyén a résztvevőknek és a szervezőknek is őszinte örömére szolgált.
Bízunk benne, hogy az együttműködésedre a Kihívás Napján 2011-ben és hasonló rendezvényeinken is számíthatunk.
Szívből kívánunk sok szakmai sikert és további sikeres együttműködést!
Üdvözlettel:
Salga Péter
főtitkár"


***

Szóval, ezek azok a dolgok, amiért megéri. 

Aztán majd írok arról is, hogy a tanítást miért szeretem. :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése