2013. augusztus 10., szombat

Hajnika beszopta. És néha talán én is...






 Kivonultunk a játszótérre családilag. :-) (Tudjátok: másfél-két óra készülődés a 3 gyerekkel, majd fél óra játszás.)

Hajnika megjelenésére különösen ügyelek: aznap sárga-narancs-rózsaszínben nyomta. Édes ebben a kis hátul lifegős sapkában. Doki meg is jegyezte: 
- Hajnika tisztára úgy néz ki ebben a sapkában, mint egy.... KARAVÁN!" 

 Balázska meg mindig ilyen laza:


*********
Doki egyébként még mindig piszkál azzal, hogy kövér vagyok. Bizonygatom, hogy nem is, és behúzom a hasamat. Mire ő kiabálva kérlelni kezd az utcán:
- Anya, anya, figyelj, most vedd fel az őszinte testalkatodat!Naaaaa, vedd már fel az ŐSZINTE TESTALKATODAT! 
Kidugom a hasamat, mire ő:
- Hát én úgy szeretem, amikor így a kis pocakocskád kifeszül, és tudom így lifegtetni a kis hájacskádat!...


********
Apukám kórházba ment pár napra, kivizsgálásra.
Balázska egyszer csak közli velem:
- Elromlott.
- Mi romlott el? - kérdezem.
- Rezső papa! Elromlott. 
- Elromlott? Miért?
- Fáj a dereka! - magyarázza. -Kórházba megy....  Egyedül.

 *********

A Szoptatás Világhete volt augusztus elején. Mi is aktívan ünnepeltünk a két picivel. :-)))
Általában hajnali 4 körül kezdjük az ünneplést, de van, hogy én szinte le sem fekszem és éjjel 2-ig is ünnepelgetek csöndesen valamelyikkel (aki rendszerint Balázska) :-)))
Zajlik nálunk az élet éjszakánként... is. :-)


Balázska és Hajnika egyik este egy ágyban aludtak el, Balázska kifejezett kérésére. 
Persze, "csintalankodtak" közben. 
Balázska hallotta a sötétben, ahogy Hajnika cumizza az ujját. Erre ő is odatette a kis kezét a sötétben Hajnika szájához. Hajnika cuppogott, cuppogott, majd egyszer csak Balázska kacagva-csodálkozva megszólalt:
- He-he! ... Beszopta!....


Balázska továbbra is imád szerelni és egyik kedvenc játéka a mellszívó.
Múltkor talált néhány műanyag vízelvezető csődarabkát, különféle ívben meghajlítva. Azonnal játszani kezdett velük, szerelgette, ide-oda teszegette őket, majd világosság gyúlt a fejében:
- Cicifejő!!!!
És jött oda hozzám az egyik duplavégű csővel, hogy akkor azonnal ki is próbáljuk. :-)

 ********

Csodás szombati hajnal....
Ma éjjel sem sokat aludtam. Hajnalig nyűglődtek a gyerekek a front és a meleg miatt. 
Aztán Balázska már jött is át cicizni, meg nyűglődni tovább. Reggel 6-kor már nem bírtam tovább, és közöltem vele, hogy menjen szépen az ágyacskájába, és nyugodtan vegye le a pelust, ha melege van.
És persze pisiljen, kakiljon a bilibe, ha kell.
Visszazuhantam az ágyba, majd pár perc gyanús csönd után jön Balázska, barna foltokkal a lábán:
- Kaka vót...

Azonnal sikerült felébrednem (se kávé, se óra nem kellett), és kérdem:
- Hol volt kaka? Megmutatod?
Bólogat és vezet... át a lakáson... a másik szobába...
Szerencsére, a bilibe ment a nagy része. 
Meg annak a peremére. 
De egy kisebb része Balázska lábán landolt, meg főként nyomokban elszórva a lakásban, mutatva az utat, hogy merre mászkált utána Balázska. 
Ja, és a végén meglepetésszerűen még az egyik széken is találtam szétkenve pár tisztázatlan körülmények között odakerült darabot....  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése