2015. április 19., vasárnap

IV. Gótikus és Fantázia Hastáncverseny

Április 11-én a IV. Gótikus és Fantázia Hastáncversenyen jártunk.

Hát igen, a helyszín sem volt semmi: Mondocon (Hungexpo). A képeken is látszik, hogy voltak elborult figurák...
Szerintem ennél jobb helyre nem is lehetett volna szervezni az "elborult" hastáncosok megmérettetését. :-)



Magáról az eseményről a FB eseménynél olvashatsz bővebben: https://www.facebook.com/events/375491932606344/

Én magam végre zsűriztem. Igen, végre, mert sajnos, eddig nem jutottam el a versenyre, hol a picik, hol egyéb munkák miatt. Köszönöm a szervezőnek, Burány Judit Hóförgetegnek a meghívást és a türelmet! Örülök, hogy idén már nem csak szponzorként, hanem ténylegesen is jelen voltam a zsűriben is.

Ráadásul egy versenyzőnk, Katlyn is képviselte a Stúdiót!

Kata életében először lépett színpadra, életében először táncolt nyilvánosan hastáncot és életében először volt hastáncversenyen! Úgyhogy volt min izgulnunk rendesen! :-)
De csodálatosan megoldotta a dolgot, a vártnál százszor jobban teljesített. Köszönöm!!!
Katlyn első színpadi fotója! :-)

A szünetekben sem unatkoztunk.... Megpróbáltunk elvegyülni...


A verseny szünetében sem unatkoztunk ám... Végül is... szinte beleolvadtam a tömegbe... :-)))








************************************

Pár zseniális kép Sánta Kata táncáról.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése