2016. július 1., péntek

Milyen volt a kezdő óra? - Kata írta


Katától kaptam ezt a kedves visszajelzést a 4. hastánc órája után. 
Köszönöm!

"Szia! Nagyon élveztem a tegnapi órát, még ha ez nem is mindig látszott az arcomon nagy igyekezetemben. 😃 Számomra nagyon jó, mikor az óra végén átbeszéljük, ki miben ügyes. 🙂 Jót tesz a lelkemnek."


Az 5. órája után ezt a visszajelzést kaptam Katától:

"Szia! Eddig ezt az órát élveztem a legjobban. 
Rengeteg pozitív élményt kaptam. 🙂 
A legtutibb a mini koreós rész volt. 
Jó volt átélni, ahogy az egyes mozdulatok elnyerik értelmüket és összeállnak vmi klasszá. 🙂"

Köszönöm a rengeteg pozitív visszajelzést. Igazán megmelengetik a lelkemet! :-) 
Mahasti

*****************************************


Mahasti Hastánc - Szívvel-Lélekkel
www.mahasti.hu 
www.facebook.com/mahasti10
www.facebook.com/taneczhyvotabudapest
https://www.youtube.com/user/Mahasti10
 
Szívvel-Lélekkel Stúdió
Cím: Budapest, IX. kerület., Bokréta utca 12. Fszt. 2.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése