2019. április 1., hétfő

Hajnika igazi családtag lett!



Hajnikával elmentünk kettesben csajos programra. 
Mivel pont a névnapja volt, beültünk egy cukrászdába, csokit és sütit ettünk, üdítőt ittunk, beszélgettünk, játszottunk. 
Hajnika csacsog, kacag, építi és szereli a játékot, élvezi a nagylányos programot, mindent leejt, feldönt, eltör, szétken, lemorzsáz, ahogy szokott... 
Egyszer csak komolyan rám néz és ahogy szokta, üvöltve közli
- Anya, én nem akarom elrontani az ünnepséget, de az a helyzet, hogy ka... ka... ka...
- Kakilni kell? 
- Igen... Bocsánat, hogy elrontom az ünnepséget! 

Szerencsére gyorsan orvosoljuk a helyzetet és diszkréten továbbállunk. 





Hajnikának kiesett az első foga. 
Mutogatja, mondogatja mindenkinek. Elkezdi részletezni, hogy már vízszintesig mozgott, hogy esett ki, mutogatja a fogacskáját.... Tudja, hogy nem bírom, és meg is erősítem neki: 
- Hajnika, tudod, hogy nekem ez horror és nagyon rémisztő! 
Hajnika azonnal költőien és kísérteties hangon kontráz:
- Mint a sötét erdő az álmaidban... 


Megyünk az úton, sétálgatunk, beszélgetünk és éppen részletesen ecsetelem, micsoda nagy öröm és micsoda nagy dolog, hogy kiesett az első foga. 
- Hajnika, ez óriási dolog! Azt kell, hogy mondjam, hogy most már igazi.... 
Itt majdnem azt mondtam, hogy " igazi nagylány lettél, csak rádöbbenek, hogy azt majd máskor fogom neki mondani. Sokkal később. Így aztán újra próbálkozom, de megint megakadok. 
- ...azt kell, hogy mondjam, hogy most már igazi....
- CSALÁDTAG lettem! - fejezi be Hajnika a mondatot irtózatos lelkesedéssel és örömmel. 
Én sírok a röhögéstől, Hajnika pedig meg is magyarázza: 
- Mert már mindenkinek van a családban igazi csontfoga, csak nekem nem volt eddig!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése