2023. szeptember 19., kedd

Hastáncoktatói Mentorprogram - visszajelzés a tréneri hétvégéről 2023.09.16-17.

 



Csúcs szuper hétvégénk volt most is a Hastáncoktatói Mentorprogram hallgatóival! Sütő Marcsi ismét elvarázsolta a lányokat, ahogy szokta. :-)

Volt szó önismeretről, trénerségről, kommunikációról, csoportvezetésről, projektmenedzsmentről, időgazdálkodásról, óratartásról, nőiségről, .... és még egy meditáció is belefért az időbe.

Látod az arcokat, ugye? Valahogy Marcsi képzési napjai után mindig ez a jellemző hangulat. :-)))





Hastáncoktatói Mentorprogram, 2023.09.16-07.  Sütő Marcsi tréneri tréningje. 
A képen: Sütő Marcsi, Mitnyek Enikő, Ipkovics Ágnes, Sarnyai rita, Geiger Kornélia, Kecskés Luca


A hallgatónktól, Geiger Nellitől kaptam, megosztom veled is. :-)

"Kedves Mahasti,
A hétvége folyamán megismerkedtem a project menedzsment fogalmával, tanulhattam arról, hogyan készíthetek évi-havi-heti-napi tervezést a realitások talaján mozogva, és két relaxációs-vizualizációs technikával is megismerkedhettem, melyet bármikor visszanézhetek, ha szükségét érzem. Letisztultabbá vált bennem, hogy mely 3 készség fejlesztésére kellene a közeljövőben összpontosítanom.
🌺🏵🌸
Merçi"

*****************

Kecskés Lucától a következő visszajelzés érkezett:

 

"Marcsi kreatív tréningjében ismét nem csalódtam!

Mindig figyel arra, hogy több irányból is reagáljunk a feladataira pl. érzések, játékos feladatok, ahol különböző "én"-ünket kell elővenni és megmutatni. Ezáltal mi is tapasztalhatjuk magunkon a határokat és azt is, hogy milyen mértékben nyilvánulunk meg mások előtt.

Marcsi a tapintatos tehetségével igazán jól rá tud tapintani a lényegre másoknál, többek között nálam is, és erős meggyőződésem, hogy kreatív tréningjei után még sok megbeszélnivalót hagy maga után, ami miatt sokan meg is keresik. Én is így tettem, és bőven kifejti tanácsát. A hosszan kifejtett véleménye/tanácsa pedig dicséretes, amit belefektet az idejéből.

Olyan útra terel, amit magamtól nem vennék észre, amihez kellenek az inputok tőle és mástól is. A csoport többi tagjának története pedig szintén elgondolkodtat azon, hogy más hogyan gondolkodik bizonyos dolgokról."

***********


 

Ilyenek történnek velünk a Hastáncoktatói Mentorprogramon!
Találkozzunk a következő képzési hétvégén, 2023. október 14-15-én, amikor újra a hastánc, az oktatás, a stÍlusok, elméleti és gyakorlati ismeretek (stÍlusok, eszközök) lesznek a fókuszban. Az a hétvégénk nyitott lesz külsősök számára is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése