2023. szeptember 27., szerda

Németh-Bene Andrea végzett hallgató - a Hastáncoktatói Mentorprogramról

 Az alábbi visszajelzést Németh-Bene Andreától kaptam a Hastáncoktatói Mentorprogramról a ballagás után. 

Andi azóta már a hastáncos kismamák-anyukák táborát gyarapÍtja. :-)


Odrobina Kitti, Mahasti, Németh-Bene Andrea, Madarász Dominika
a Hastáncoktatói Mentorprogram 2023-as ballagásán


*************

 


Nagyon szépen köszönöm a tegnapi élményt!
Ezzel zárult egy korszak, a Hastáncoktatói Mentorprogram izgalmas korszaka, 
valamint kismamaként is most már nem lépek fel, hanem csak otthon végzek 
mozgást light-osan.

Nagyon köszönöm a mindenkori bizalmadat, kedvességed és profizmusod! 
Olyan szeretettel - szívvel, lélekkel és gondoskodással van szervezve a program,
hogy remélem az, hogy abbahagyod, csak ideiglenes és egyszer új erőre kap, 
mert nagyon-nagyon sokat ad a hastáncos világnak, egy hastáncosnak, 
akár oktató szeretne lenni, akár “csak” okosabb a hastánc mélységeit illetően. 
Szívből örülök, hogy részese lehettem!

Nekem mindkét cél megvolt, amikor csatlakoztam hozzád. Sok évig táncoltam
 csodás közegekben és nagyszerű oktatókkal, táncosokkal, majd elvesztem 
benne és nem éreztem jónak magamat, nem voltam túl tudatos sem a táncot
illetően és abba/félbe hagytam… egy évre kb, mert annyira hiányzott és annyira
 én vagyok a hastánc, hogy nem bírtam tovább, és kerestem a helyem.

Amikor újrakezdtem nem is akartam addig színpadra állni, amíg nem tettem le
 újra a kőkemény technikai alapokat és nem mélyítettem az elméleti tudásomat. 
Alaposabb akartam lenni, újra komolyan megtanulni, elsajátítani, tudni … és jól
 csinálni. Újra szerettem volna értelmezni magamat, hastáncos mivoltamat. 
Az oktatásról addig álmodni sem mertem, amíg a fentiek nincsenek meg.

Ennyi idő és rengeteg esemény, élmény, tanár, téma, ismeret távlatában 
úgy érzem meg kell állni és visszanézni, hogy igenis rengeteget fejlődtem, 
fejlődtünk az évfolyamon. Nem lehetünk kishitűek. (Ráadásul tök sokszor online 
kellett találkoznunk.) Öröm volt nézni tegnap, mindennek bizonyítékát az előző, 
valamint az újabb évfolyamokról is.

Megtaláltuk a stílusunkat, az utunkat veled, a Te támogatásoddal, tanácsaiddal 
és az általad csokorba szedett programnak köszönhetően.




















Megismerhettük a hastáncos világ színe javát, oktatóit, képviselőit, gurujait, 
1-1 téma mindentudóit, közülük sokakkal, nem is tudom, hol találkoztam volna, 
ha nincs a Te programod!

Minden tanárnál egytől egyig azt tapasztaltam, éreztem, hogy rendkívül hálás, 
hogy oktatója lehet a programodnak és nagy tisztelettel, alázattal áll hozzád, 
hozzánk.

Elképesztő a hozzád kapcsolódó, a csoportjaidat, projektjeidet körbejáró 
elfogadás és a jókedv. Ezen felül a bátorítás, visszaigazolás a vizsgákon és 
a többi órádon is. 
Ezek mind segítenek abban, hogy tényleg ráálljunk arra az útra, tényleg 
megcsináljuk azt a koreót, tényleg vállaljuk fel magunkat, tényleg jók vagyunk. 
Vagy, hogy ha hibáztunk az sem baj, csak tanuljunk belőle!


Az is nagyon jó, hogy bármelyik anyag visszanézhető. A kismamásat például 
már visszanéztem még egyszer. :)
Köszönöm ez elmúlt két év tananyagait, szervezéseit, fellépési lehetőségeit, 
kedvességét, elfogadását, nyitottságát, hangulatait, embereit, nőit és férfiait, 
hogy közelebb kerülhettem távolinak hitt emberekhez, témákhoz, eszközökhöz, 
… és önmagamhoz.

Németh-Bene Andrea és Mahasti




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése