2011. október 11., kedd

Hawaii pizza, aloha! - Doki legújabb....

Éppen mesélem az apukájának, hogy Balázska annyira bekakilt, hogy hátul nyakig kakis lett. Doki rezignáltan közbeszól:
- Ez beszarás!

Megjelent a Kismama októberi száma, benne a cikk rólunk, és persze a közös családi fotó. Dokinak is mutatom a képet:
- Nézd, Doki, itt vagy benne az újságban, látod?
Bólogat:
-Aha.... Anya, akkor én most már híres lettem?

--------------------

Vacsiélmények.
Együtt eszünk, beszélgetünk, szó esik mindenféléről. Doki folyamatosan beszél, kérdezget, ahogy szokott.

Nézi az asztalon a vajat, betűzgeti a címkét:
-T-a-v-a-j. Tavaly!!! Milyen TAVALY??!!

Meglátja az orosz tankönyvet, ott is betűzgetni kezd:
- Nem-ze-ti TANK-könyv-kiadó!

- Nézd, anya, nézd, ezen a pizzán ananász is van!!! Nézd!
- Igen, mert ez hawaii pizza.
Doki lazán rám mutat és felkiált:
- Aloha!

Doki végre szépen próbál beszélni. :-)
- És akkor, anya, felbontottam azt a mogyorót, tudod, így, és kinyitottam a zacskót, így, és akkor megetettem vele a galambokat. És... hát, az egyik... mondjuk így... barnázott. ... A galambok nyelvén... fehérezett....

--------

Doki egyik reggel kiront a konyhába:
- Hát, anyu, azért az ciki, hogy te vagy az egyetlen lány ebben a házban!

Megy fogat mosni, kicsit később én is utánamegyek megnézni, mit csinál.
Áll a tükör előtt, nyújtózkodik, nyögdécsel, a karjait, ujjait ropogtatja... Észrevesz, megmagyarázza:
- Ahhh, éppen bemelegítek a fogmosáshoz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése