2015. augusztus 31., hétfő

Az Xedik X után is van ÉLET. Meg HASTÁNC.


Mahasti válaszol...
Ezt is annyiszor hallom: "Nem vagyok túlkoros ehhez? Én már túl vagyok az Xedik X-en is… Olyan ciki lenne a sok fiatal között… Én leszek a nyanya a fiatalok között..."
Igen, értem én... Főleg, hogy már én is elmúltam "annyi"... 
De ez nem tart vissza attól, hogy eljárjak a különböző típusú táncórákra, amiknek a témája itt akár még meredek is lenne...
Szóval, SOSEM KÉSŐ késő elkezdeni!
A hastáncot ugyanis pontosan a női testre és lélekre találták ki, azaz művelhetjük függetlenül attól, hogy 2 vagy akár 102 évesek vagyunk e!
Ha már egyszer nőnek születtél, kár lenne, ha a világ legnőiesebb dolga kimaradna az életedből!
A mi óráinkon az átlagéletkor 14-54 év között mozog.
De szerencsére gyakran járnak hozzánk gyerekek is, sőt, egészen pici babák is az anyukájukkal együtt!
És szerencsére a legtöbb 60-80 év feletti nőt sem zavarja a kora és gyakran megjelennek az óráinkon.
Szóval, gondold át te is és csatlakozhatsz hozzánk a korodtól függetlenül!
Nézd meg az órarendet a www.mahasti.hu oldalon és regisztrálj a következő induló kurzusra az új, IX. kerületi termünkben, amíg még van hely!
Add meg magadnak ezt az örömet is, élvezd ki a NŐISÉGEDET! 

*****************

És ha már a kornál tartunk, szeretettel ajánlom figyelmetekbe ezt a 100 éves balett táncos hölgyről szóló portrét: http://womenrockproject.com/eileen-kramer-100-year-old-dancer/

És pár fotó a múlhatatlan szépségről és kecsességről: 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése