2017. május 9., kedd

Hajnika és a zsebtapasz

Balázska homlokán óriási lila púp díszeleg. Legurult a lépcsőházban a lépcsőn. 
Apa, Anya és Hajnika beszélgetnek, hogy Bazsi le akarta a fejével kalapácsolni a lépcsőt.
Hajnika: - Miért?
Apa: - Mert nem tudta, hogy a lépcső erősebb... De mi az, ami még a lépcsőnél is erősebb? (Ilyenekre gondol, amiket Hajnika is jól ismer: légkalapács, markológép, stb...)
Hajnika erre óriási lendülettel a magasba emeli a kis karjait és a felismerés örömével üvölti:
- Apaaaaa! ... Hajrá Apaaaaa!!!


Vacsorázom. Végre egyedül. Nem zavar senki, Hajnika sem kiabál ki evés közben, hogy "Anyaaaaa! Kakííííííítaaaaaam!"
Hajni és Bazsi csöndesen játszanak a szobában. Egyszer csak Hajnika kibilleg hozzám, három hurkapálcika darabot szorongatva a kezében: 
- Anya, nézd! Ezt neked hoztam! BOLDOG GYERTYÁT! 
Örömmel átadja nekem a "gyertyákat" és már rohan is el a dolgára. 

Hajnika felkiált: 
-Apaaa! Nekem támadt egy jó ötletem!!!.... Kiesett hátul a tejfogam! 


Bazsi lehorzsolja a térdét, Hajnika pedig egyből szalad oda hozzá és vigasztalja. 
- Még szerencse, hogy van nálam ZSEBTAPASZ! 
Bazsival kacarászunk az elnevezésen, de Hajnika tényleg szorongat egy tapaszt. 
Bazsi: 
- De hát az már gyűrött! Hol találtad? 
- A ZSEBEMBEN! 


A környezetvédelemről beszélgetünk és olvasunk róla egyik este. Ezt írják a könyvben: 
"Gondold át, mielőtt új játékot szeretnél, hogy van e már hasonlód."
Hajnika leszűri a lényeget: 
- Anyaaaa! Én már tudom, hogy milyen lesz az új játékom!!! Egy Barbie hercegnőt szeretnék! És egy talicskában ül este és egy disznó fogja tologatni a háza felé! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése