2019. szeptember 3., kedd

Heti kérdés 02. Miért a zöld szín?

Nemrég indult a FB oldalunkon az új sorozatunk, 
"Heti Kérdés". 

Minden kedden  újabb és újabb kérdésekre számíthatsz, vagy akár te magad is felteheted a kérdéseidet a hastánccal kapcsolatban. Nincs tabutéma, bármit kérdezhetsz, mindenre válaszolok.
Keresd a témákat ezekkel a hashtag-ekkel:

Az indító kérdésünk ez volt:
„Ha csak egy dolgot kérdezhetnél tőlem, mi lenne az?”

 Sok kérdést kaptam, nagyon köszönöm nektek! Sorjában válaszolok is rájuk. 

Fotó: Csercsik Judit
https://www.facebook.com/CsercsikJuditPhoto/ 


Hernádi Bernadett kérdezte:
" Miért a zöld lett a te színed?"

Köszönöm ezt a kérdést!
Imádok a színekkel foglalkozni, imádom a színeket, a színes világot!
Az sem véletlen, hogy ennyire örömmel festem a személyre szabott fátylakat. 
Amikor egy színt látok, akkor érzékelem az energiáját, a rezgését, szinte megérintem és érzem, hogy milyen tapintású. (Hasonlóan vagyok az emberekkel is.) 
A zöld számomra leginkább a szívcsakra színe, a rózsaszínnel együtt. Ezért is lett a zöld-rózsaszín a honlapom színvilága. 
A zöld számomra a szeretet, a bizalom, a nyugodtság, a “középpont” színe. A természeté, a boldogságé, a derűé. 
Tehát nem azért választottam kedvenc színemnek, mert tudományosan utána néztem, hogy a zöld színnek milyen jelentése lehet, mit sugároz. :-) Hanem azért, mert ezt diktálja a szívem. :-) 
Nem tudományos alapon hordok zöldet (“a vörös hajúaknak jól áll a zöld”, “a bőrödhöz illik a zöld” és egyebek), hanem mert ezt diktálja a szívem. 
És az a célom, hogy a környezetemben mindenki megtanuljon a szívére hallgatni, szívből élni, szívből döntéseket hozni. 

A logónk, amit szintén a szívem sugallatára terveztem, szintén rengeteg zöldet tartalmaz - a zöld keretben a táncos a zöld füvön a rózsaszín virágok között táncol, kapcsolódva így a természethez is. (Később szívesen mesélek a logónkról is.) 
Mivel ennyire szeretem a zöld színt és mindazt, amit számomra ez a szín mesél, a saját magam számára is inkább olyan selyemfátylakat tudok festeni, amik a zöld különböző árnyalatait tartalmazzák, vagy más színeken kívül zöld is van benne. :-) 


***************************


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése