2019. október 4., péntek

Heti kérdés 05. Melyik a kedvenc hastáncos fotód magadról?

Nemrég indult a FB oldalunkon az új sorozatunk, "Heti Kérdés". 

Minden kedden  újabb és újabb kérdésekre számíthatsz, vagy akár te magad is felteheted a kérdéseidet a hastánccal kapcsolatban. Nincs tabutéma, bármit kérdezhetsz, mindenre válaszolok.
Keresd a témákat ezekkel a hashtag-ekkel:

Múltkor már én kérdeztem tőletek. :-) A kérdésem így hangzott: 

"Mi a kedvenc hastáncos fotód magadról?"


 Annyira fantasztikus és őszinte válaszok érkeztek, lenyűgöző volt!
Meg is osztom őket a fotókkal együtt. :-)


Mészáros Mária. "Nekem ez a kedvenc hastáncos fotóm magamról.
Laurafoto Tóth Laura készítette és emlékeztet arra, hogy mekkora sikerélmény volt, amikor ezt a hátrahajlást megtanultam.

Mészáros Mária: "Nekem ez a kedvenc hastáncos fotóm magamról, kb. másfél éve hastáncoltam, amikor ez készült. Szerintem tök szuper kép lett (Laurafoto Tóth Laura készítette) és emlékeztet arra, hogy mekkora sikerélmény volt, amikor ezt a hátrahajlást megtanultam (vagyis kéz letétel nélkül... de persze azt nem tudtuk lefotózni :D)! Sok-sok munka és gyakorlás volt, és sikerült, emlékszem az elhatározásra, hogy megcsinálom, az érzésre, hogy le kellett küzdenem a félelmemet és bíznom kellett a testemben, hogy igenis képes lesz rá! :D "


Geőcze Sára. Nekem nincsenek ilyen művész fotóim... Nem tudom, mire gondolhatott a költő,
de amolyan "Jó ég, milyen pózba álljak?!" fejem van rajta. 

Geőcze Sára: "Nekem nincsenek ilyen művész fotóim (tekintve, hogy nem is érzem magam igazi művésznek hozzá), úgyhogy végigpörgetve a rólam készült hastáncos fotókat, e mellett döntöttem... Nem tudom, mire gondolhatott a költő, de amolyan "Jó ég, milyen pózba álljak?!" fejem van rajta. :D Vagy ez a "Mit keresek itt?" Hát, nem tudom, mit kerestem ott, de azért a profilomon látszik, hogy készültek rólam tűrhető képek is. :DD "




Kállai Lili: "Nehéz választani. Ezt a képet nagyon szeretem. Olyan témát adtam elő, ami nagyon közel áll hozzám. És egy olyan ember születésnapi buliján adtam elő, akit nagyon szeretek és nagyon fontos a számomra."


És Neked? Melyik a kedvenc hastáncos képed magadról? 

Megmutatom az enyémet is. Rengeteg kedvencem van, de ez örök kedvenc marad. Azokkal egyetemben, ahol a szerelmemmel szerepelek egy képen. (Azóta rengeteg közös "fellépős" kép készült rólunk, mindegyiket imádom!)
Ez a kép nem sokkal azután készült, hogy összejöttünk, több, mint 13 éve. Egy számomra nagyon fontos hastáncgála végén, amikor mindketten nagyon boldogok voltunk attól, hogy ilyen jól sikerült az előadás, meg attól, hogy túl vagyunk rajta, meg attól, hogy szeretjük egymást. Az egyik legromantikusabb kép a számomra, és mindig ezt a boldogságot idézi fel bennem, bármennyire régi is a kép. Készítette: Kozár Edit. . 

Mahasti&Balage. Fotó: Kozár Edit, kb. 2006-ban.  


 **************************



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése