2019. október 4., péntek

Heti kérdés 06. Téged mi motivál legjobban a hastáncban?

Nemrég indult a FB oldalunkon az új sorozatunk, "Heti Kérdés". 

Minden kedden  újabb és újabb kérdésekre számíthatsz, vagy akár te magad is felteheted a kérdéseidet a hastánccal kapcsolatban. Nincs tabutéma, bármit kérdezhetsz, mindenre válaszolok.
Keresd a témákat ezekkel a hashtag-ekkel:

Múltkor már én kérdeztem tőletek. :-) A kérdésem így hangzott: 
Téged mi motivál legjobban a hastáncban? 


A kérdést szándékosan nem szűkítettem le, mert szerettem volna, ha a ti kreativitásotok még jobban kibontakozik és sokféle választ reméltem. Meg is kaptam. :-) Olvassátok, mit írtak a hastáncos lányok. 

 
Mahasti a BeActive Night színpadán. Fotó: Mészáros Mária
Mészáros Mária: "Én sokat gondolkoztam, hogy vajon mire gondolhatsz ennél a kérdésnél... :D De nem jöttem rá, így csak megírom azt, ami az eszembe jutott! :D
Engem a fellépések tudnak motiválni. Vagy egy új koreográfia, ami nehéz, motivál arra, hogy elsajátítsam a lépéseket...csakazértis! :D 
A csoporttársak, akikkel, ha megvan az összhang nagy motiváció, hogy még a rossz napokon is bemenj órára. És persze az oktató hozzáállása hozzám... ha ő látja bennem, hogy hova tudok fejlődni, akkor fejlődök, mert én magamtól nem látom, így nálam hatalmas szerepe van az oktatónak. :D"

**************************

Geőcze Sára: "Engem egyrészt az önkifejezés motivál a hastáncban, hogy ez által kibontakoztathassam a szárnyaim és megmutathassam a bennem lakozó Művészt, a fantáziámat.
Másrészt motivál az is, hogy megmutathassam másoknak, mennyire király dolog táncolni, és nem feltétlenül csak a hastáncot (de persze ezt a legkirályabb), hanem bármely másfélét is, ami ezen a Földön létezik, legyen szó az ír szteppről, a latin táncokról, a néptáncokról, stb.
Harmadrészt, a csoportos "rituálék" is rendkívül motiválnak - az együttmozgás a zene ütemére, a közös energiák, a csapat- és hovatartozás élménye, a csodálatos társakat és a csodálatos tanci néni(ke)t is beleértve egyaránt."

*******************

Szépvölgyi Ágnes: "Egy más világba való belépés, ami motivál, egy kis belefeledkezés. Legyőzni a félelmemet, hogy úristen, ezt én miként fogom megtanulni. Olyan felszabadító végtáncolni egy szép zenét! Az is jó, hogy úgy mozoghatok, hogy nem unalmas, amit csinálunk, mert mindig volt, ami elvarázsol!"


*****************

Remélem, hogy ehhez a poszthoz is még sok izgalmas kiegészítés érkezik. :-) 
Engem leginkább a tanítás öröme, a tanítványok öröme és az életükben bekövetkező rengeteg pozitív változás motivál. :-) 
És ezekről a válaszokról eszembe jutott egy régi MahastiTv-s összeállítás. 
Engem ez is motivál. :-) 

Mit ad neked a hastánc?
Oktatóként is szívvel, lélekkel...

******************************






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése