2009. december 7., hétfő

Felfedeztem Story Waters-t :-)

Kár, hogy eddig nem ismertem, de bizonyára most jött el az ideje.

Zolinál láttam meg véletlenül az "Én vagyok Te, Te Isten vagy" c. könyvet. Ránéztem, és éreztem, hogy ez jó lesz. Az a bizonyos szívcsakrából jövő "ez jó lesz" érzés pedig mindig bejön. :-)

Szóval, kölcsönkértem, olvasom.
Rengeteg helyesírási hiba és elírás van benne, mintha a fordítóknak nem lett volna helyesírási javító programjuk... :-) De mostanra már megnyugodott a "bennem élő nyelvész" :-) és elfogadtam, hogy ez van. (Bár még most is nagyon égésnek tartom egy jó könyvet ilyen színvonalon kiadni, de ez már nem az én problémám.)

Amikor spirituális témájú könyvet olvasok (mást nemigen olvasok...) :-), akkor mindig érzem magamban, hogy mikor beszél egóból a szerző, és mikor nyilvánul meg belőle, általa a Valóság. Ezt nehéz lenne másképp elmagyaráznom, de így van. :-)
És Story Waters-nek ebben a könyvében még nem éreztem azt, hogy "na, akkor most ez az egó, aztán majd visszatér az értelmes tartalomhoz". Persze, még nem olvastam végig.

Sok minden található róla a neten, szóval, ez után a könyv után biztosan találok még tőle érdekes olvasnivalókat, és kíváncsian várom, hogy a róla készült felvételek bejönnek-e majd nekem.
Addig pedig itt egy kép, amit a Facebookon találtam róla, és nagyon szép. :-)



És ha már a spiritualitásnál tartunk, itt egy másik kép is. Ez nem őt ábrázolja, viszont ez is nagyon szép és hasonló a feeling. Azt hiszem, jól ellennék ezen a helyen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése