2010. április 3., szombat

Doki szexbotrányba keveredett... :-)

- Anya, ma azt álmodtam, hogy szexbotrányba keveredtem.

(Doki jó alaposan megnyomja a "szexbotrány" szót, láthatóan nagyon tetszik neki. Egyébként a "szex" szót amúgy is mindig szépen, artikuláltan, a lehető leghangosabban ejti ki. Amúgy is kedveli ezt a szót és igyekszik a lehető legtöbbször kimondani. Ha más nem, akkor csak úgy ismételgeti.) :-)

- Igen? Hát az meg milyen? - kérdezem.
- Hát tudod, amikor az ágyban fekszenek és csókolóznak.
- Aha.
- Botrányos volt! ... Szexbotrány!!
(Közben lesi a hatást az arcomon.)
- Aha. És mitől volt botrányos?
Elgondolkodik, majd közli:
- Háát, nem gondoltam volna, hogy a lány ennyire komolyan veszi... Én úgy gondoltam, hogy csak együtt alszunk. Álmomban. ... De ő szexelni akart! ... Ez botrányos volt. Botrányos! ... Szex! ...

És így tovább... :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése