2010. május 25., kedd

I. Savaria Hastáncfesztivál - szubjektíven, röviden

Iszonyatos elmaradásokban vagyok a beszámolókkal, mint mindig... És közben persze Doki is folyamatosan löki a rizsát, az újabbnál újabb, kreatívabbnál kreatívabb beszólásokat.... A hastáncos kismamák folyamatosan szülnek... Húúúú...
De felkötöm a gatyát (vagy inkább a rázókendőt) :-) és igyekszem mindenről beszámolni, még ha röviden is.

Május 22-én került megrendezésre az I. Savaria Hastáncfesztivál.
Shamila meghívására részt vettem a fesztivál műsorában, mint meghívott sztárvendég, és előtte még workshopot is tartottam... A workshopom résztvevői nagyon helyesek, lelkesek és ügyesek voltak, és nagyon vidáman töltöttük el azt a pár órát a bot körül. :-)

És a fesztivál is nagyon hangulatosra sikeredett. :-)
Van már róla egy cikk is, ami rengeteg képpel együtt itt látható:


Maga a cikk nagyon jó lett, Mirának, a szerzőnek nagyon jó szövege van. Hát igen, az az istenáldotta verbális készség, ami belőlem hiányzik... 
De a képek... Jó, hogy ennyi kép megjelent rólam meg az előadásról, a táncosokról... Csak a retusálásra nem maradt idő... 

Végül egyedül mentem és ennek örülök. Jó volt kicsit egyedül lenni (amikor éppen nem pörögtek az események).
Shamilának köszönöm a meghívást, jó volt újra találkozni, együtt táncolni! :-)
A workshopom résztvevőinek köszönöm a vidámságot! :-)
A fesztivál táncosainak és nézőinek köszönöm a kedves és szeretetteljes fogadtatást, a türelmet, a segítőkészséget! :-)

Köszönöm Rumi Edinának, hogy ilyen nagy szeretettel fogadott és segített az elszállásolásban. Egy gyönyörű panzióban szálltam meg, csöndes, nyugodt környezetben, gyönyörű tájon, csöndben, nyugalomban, kényelemben, kedves tulajoknál, reális áron. Mindenkinek csak ajánlani tudom a büki Anna Panziót!
És köszönöm Mirának a jó beszélgetést; örülök, hogy alkalmunk nyílt erre is; és persze köszönöm neki is a segítséget! :-)


Nagyon szép hétvége volt. Sok kedves emberrel ismerkedtem meg, rengeteg segítséget kaptam az ismerős és ismeretlen táncosoktól, amit ezúton is nagyon köszönök! :-)
Gyönyörű volt a táj, a környezet, de a legjobb az a sok pozitív energia volt, ami a résztvevő táncosokból áradt.
Köszönöm Shamilának a meghívást! Örülök, hogy résztvevője lehettem ennek a szép kezdeményezésnek.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Mahasti!
    Örülök, hogy megismertelek, köszönöm a vidám botos koreot és a gyönyörű fátylat.
    Nagyon élveztem a WS-ot és nagyra becsüllek, hogy a kis létszám ellenére is a teljes szívedet adtad! Remélem több alkalom is lesz majd találkozásra! Szeretettel ölellek: Rumi Edina

    VálaszTörlés