2010. július 27., kedd

Mahasti Hastáncgála - június 19.

Hát igen, elég régen volt már...
De most jutottam el idáig. :-)

Nagyon kevés fellépőnk maradt, még kevesebb nézőnk, de a hangulat még sosem volt ilyen fergeteges. :-)
Kevésbé volt így stresszes mindannyiunk számára, de különösen nekem. :-)

Köszönöm a képeket az O2 Médiának ismét!

Adriék csodálatos díszítést készítettek, mint mindig:





Kedvencem, A DARBUKA! :-)

Készen áll a "pasafészek". :-)

Ismét csak köszönöm Gabinak a sok-sok segítséget! 
Gabi mindig a háttérben tartja a frontot: árusít, csomagol, ....

.... hajtogatja a fátylakat, és szuper a pólója! :-)


Aztán mi meg széthajtogatjuk és összegyűrjük a fátylakat és közben nagyon szépek is vagyunk.... :-)


A szponzorok árusítanak:

A vendégek nasikáznak a szünetben:


A pasa "automatázik" kedvenc háremhölgyével.... :-)

 És Márti is befut a kis Alma babával, nagy sikert aratva a nézők körében:




Egyébként pedig műsor is volt, és nem csak az előtérben. :-)
Sőt, nagyon király volt a műsor!

Tamara erdőtündérként kergette a lepkéket és koboldokat: 


a meghívott vendégművészeink gyönyörűséges táncot adtak elő:


Eszti a Tavaszban ismét nagyot alakított:


Én pedig jót táncoltam szinte mindegyik csoporttal.

Rékucival az Ana Dana-ban:
 

A kezdőkkel botosban (ahol is majdnem kidobtam a botot az ablakon, de az itt, szerencsére, nem látszik) :-))))


A középhaladó-haladó csoporttal a Holdfény Lányaiban:




(Ez utóbbi képet csak azért tettem bele, mert Doki réges-régi, babakori kedvenc versére emlékeztet: 
"Ez a szemem, ez a szám, ez meg itt az orrocskám....")  :-)))))

Mindeközben pasánk végig békésen vízipipázgatott:

Egészen addig, amíg meg nem támadtam egy kosár rózsával:

Aztán már nem is tudott ellenállni a sok gyönyörű táncosnak, és a hárem közepén landolt:


A végén fotózkodás a Pasával, ......

.... Adrival (ez az egyik kedvenc képem ebből a sorozatból), ...


.... Alma babával....

és a Holdfény Lányaival. :-)

------------

Szóval, nagyon vidám, jó hangulatú gála volt ez a legutóbbi! 

Érdekes volt még, hogy minden visszajelzés arról (is) szólt, hogy mennyivel jobb volt így, hogy nem volt színpad és hogy sokkal családiasabb is volt emiatt. Nekem jobban bejön a színpadi gála, de meggyőzhető vagyok, így lehet, hogy legközelebb is ebben a teremben rendezzük a gálát... 

Végül pedig néhány visszajelzés.

"Remélem a 3. felvonás is olyan jól sikerült, mint az első kettő, a buliról nem is beszélve, ami utána volt.
Nekem a gála így még talán jobban is tetszett, mint színpadon, habár nagyon meglepett a kicsi létszám mind a résztvevők, mind a nézők tekintetében.
A DOBd be magad! koreó egyszerűen zseniális, élőben most láttam először. És a saját koreók is nagyon jók voltak. Tamara pillangós ötlete, Gyöngyi arcjátéka és magától értetődő profizmusa... A Tükörben koreótól leesett az állam és Adri-Réka párosa is nagyon jó volt. Isteni ötlet!"  /Csercsik Judit/

***

"Kedves Mahasti!
Nagyon örülök, hogy részt vehettem a gálán:) nagy élménnyel gazdagodtam:)
Vendégeim is nagyon élvezték az estét, legközelebb is jönnek :-)
Minden jót!
Megyeri Erika (Szandra pénteki kezdő csoportjából)"

***

Hát ezért csináljuk. :-)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése