2010. szeptember 19., vasárnap

Amiért megéri 02. :-)

Szeptember 5-én volt ismét a Női Mozgásfesztivál. 

Tavaly is jó volt, és idén még jobban szórakoztam, bár most egy tévé sem akart interjút készíteni a hastáncról. Persze, nem is azért mentem. :-)

Szerintem ez egy szuper kezdeményezés, akkor is, ha egy multi szervezi/adja hozzá a nevét. Ők legalább megtehetik ezt és ezzel nagyon sok embernek örömet okoznak.
(Persze, az is lehet, hogy csak azért láttam annyi boldog és mosolygós arcot, mert én is boldog voltam, ki tudja...) :-)

Mivel ügyesen idejében odaértem, volt időm nyugodtan átöltözni. Rámszerelték a mikrofont, amivel a közreműködő férfiaknak is nagy örömet okoztam... :-)
Majd, hogy addig se unatkozzak, beálltam a táncos-aerobikos bemelegítésbe.  Hastáncruhában, mikroporttal. "Naaagy siker!" ... :-)
Nagyon tetszett a koreográfia, bár az ugrálós-lengetős-szétszórt mozdulatokat igyekeztem szépen, összeszedetten, izoláltan, szép láb-és kartartással végrehajtani. :-)
(Pont úgy, ahogyan squash-olni is szoktam: csak szépen, balettosan, a labdától függetlenül, a spiccre ügyelve...) :-))))

A hastáncórán remekül szórakoztunk.
Tamara az első sorban nyomta végig az egész napot; az sem volt semmi. :-)
Voltunk vagy 100-150-en (vagy 200-an...), és mindenki lelkesen táncolt!
Meg jó volt az is, ahogy nőtt a tömeg az óra közben. Elindultunk kb. 50 bátortalan nővel és befejeztük egy nagyobbfajta, feldobott tömeggel. :-)

Utána odajött hozzám egy "nénike", és elmondta, hogy jól érezte magát az órámon, nagyon jól szórakozott, és szerinte nagyon jó pedagógus vagyok, és bár még nem hastáncolt, mégis mindent értett, mert jól magyaráztam.
Na, ez egy igazán jóleső dícséret! Köszönöm szépen ezúton is!!!

Aztán úgy döntöttem, maradok a latinos-táncos bulin is, ahol is semmit nem értettem, de legalább jól mutattam a hastáncruhában a sportcipős-tréninggatyós tömegben. És itt is remekül szórakoztam. :-)

Imádom, amikor mosolygós arcok, boldog emberek vesznek körül!
Ez engem is boldoggá tesz.
Az meg pláne, hogy a hastánccal (és minden tánccal) ez a boldogság ilyen könnyen elérhető.

Beillesztem a Magyar Szabadidősport Szövetség levelét.
Nagyon kedves és fontos gesztusnak tartom, hogy minden alkalommal megköszönik a munkámat.

*******

-->
"Kedves Mahasti!

Köszönjük a 2010. szeptember 5-én megrendezett Coca-Cola Testébresztő XII. Női Mozgásfesztivál lebonyolításában nyújtott segítségedet.

Az eseményről távozó hölgyek mosolyát nyugodtan tekinthetjük közös munkánk eredményének. Idén is sok ezer hölgy választotta vasárnapi programként a „Mozgást”. 

Jelenlétetek mind a résztvevőknek, mind a szervezőknek – személy szerint nekünk is - őszinte örömünkre szolgált, hiszen a profizmus és a tapasztalat, amit képviseltek, egyértelműen szerepet játszott a rendezvény sikerében és a résztvevő hölgyek jó hangulatában.

Találkozunk a XIII. Női Mozgásfesztiválon 2011-ben, ahol ismét számítunk segítségetekre.
Szívből kívánunk sok szakmai sikert és további sikeres együttműködést."

***************
Végül néhány kép a rendezvényről.

 Magyarázok. (Mint mindig.) :-)
(Külön felhívnám a figyelmet arra, hogy mennyi napszemüveg mögé rejtőző hastáncos volt!) :-)

A nézők, akik fáztak. :-) De azért ők is jól szórakoztak, és asszem, a fotós kolléga is. Mi legalábbis megtettünk ezért minden tőlünk telhetőt. :-)
Szerencsére a nők mozognak minden életkorban.

Csápolunk, csápolunk, mindenki együtt, három, és...! :-))) 
(Itt nem látszom, mert igyekeztem meghúzódni a hátsó sorokban, de esküszöm, hogy szépen csináltam, és még mosolyogtam is közben! Csak azt nem tudom, mit csináltam, de ez nem is baj...) :-)


A végére enyhén szétesett tömeg...  :-)
****

Hát, óriási volt. Megyek jövőre is. :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése