2010. szeptember 29., szerda

India, Cigánylány, Rózsaszirom, Ajsa

Ajsa fátylával kezdem. Nagy kedvencem ez a fátyol, mert annyira fülledt és erotikus és buja és érzéki, mint Ajsa tánca, és az egész lényének a kisugárzása.
Igazából van egy titkos neve, mondhatnám, alcíme is ennek a fátyolnak, amit nem írok le, nehogy 18 éven felülieknek szóló tartalmakkal töltsem meg az oldalt... Maradjunk az "Ajsa"-nál. :-) Ez a fátyol hivatalos címe.




 ****

Egy másik karakteres fátyol a Cigánylány kertje.
Igazából van gazdája, de lehet, hogy mégsem az, akire én gondoltam. :-)
Egyszóval, még megvehető, és az ára is nagyon kedvező a többihez képest: 14 000 Ft.
Igazi hastáncos feeling, de azért kell hozzá egyfajta egyéniség, és nem is megy minden stílushoz, minden ruhához. Remélem, az igazi gazdájával hamarosan egymásra találnak. :-)


*****
Kata "India" c. fátyla erőteljes színekkel készült. Használtam a piros, a narancs, a vörös, bordó árnyalatait és lilás színeket. Piros flitterekkel díszítettem.
Egy igazi, erőteljes fátyol egy Igazi, erőteljes NŐ-nek. :-)
Kata olyan szép benne, mintha indiai szárit viselne. 





******
Az erőteljesség után jöjjön az igazi, légies, tűnékeny és törékeny éterikus finomság. 
A "Rózsaszirom" fátyol az én nagy kedvencem. 
A képeken lehet, hogy nem látszik, de gyönyörűen irizáló lett: a nagyon halvány és kevésbé halvány rózsaszín-bordós-borvöröses színvilág keveredik a leheletnyi okkerrel és lilával. 
Ezen a képen még nincs kész, azóta már ugyanilyen színekben irizáló flitterek is kerültek rá. 
Annyira boldoggá tesz, hogy az alcíme "Örömök Kertje" lett. :-))
Ennek is nagyon kedvező az ára: 14 000 Ft. 
Remélem, ő is hamarosan rátalál a gazdájára, aki hasonlóan finom lélekkel rendelkezik, kecsesen táncol (pl. raqs sharqi-t) és ugyanúgy imádja a cuki rózsaszínes árnyalatokat, ahogyan én. :-)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése